سیستم های امنیتی

علت حضور سیستم های امنیتی چندگانه در پرچم داران امروزی چیست؟

گوشی های هوشمند امروزی دارای سیستم های امنیتی چندگانه، اعم از بیومتریک و غیر بیومتریک هستند. اما علت تعدد سیستم های قفل گذاری در گوشی های پرچم دار چیست؟ در ادامه با یک ویدیو به این سوال پاسخ می‌دهیم.

امروزه با توجه به نقش مهم گوشی های هوشمند در زندگی ما و نگهداری اطلاعات شخصی بسیار مهم در آن‌ها، امنیت اطلاعات گوشی به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است. به همین خاطر، شرکت های تولیدکننده سعی می‌کنند سیستم های امنیتی متنوع و کارآمدی را در محصولات خود قرار دهند تا خیال کاربران را از ایمن بودن اطلاعات موجود در گوشی خود راحت کنند.

سیستم های امنیتی

در حال حاضر، حتی گوشی های ساده هم از سیستم های قفل‌گذاری بهره می‌برند و اگر به گوشی های پیشرفته و بالارده مثل گلکسی نوت 9 سامسونگ نگاه کنیم، می‌بینیم که چندین سیستم امنیتی مختلف را در خود جای داده‌اند. اما چرا در گوشی های هوشمند امروزی، شاهد حضور سیستم های امنیتی چندگانه هستیم؟ آیا این امکان وجود ندارد که با یک یا دو سیستم قفل‌گذاری بتوان امنیت اطلاعات موجود در گوشی را تامین کرد؟

این سوال را می‌توانیم در چند بخش شامل استانداردها، سلیقه‌ی کاربران، بازاریابی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و امنیت و مقابله با نفوذ هکرها، پاسخ دهیم. در همین رابطه، ویدیویی را برای شما تهیه کرده‌ایم تا علت حضور سیستم های امنیتی چندگانه در گوشی های هوشمند امروزی را بررسی کنیم:

علت تعدد سیستم های امنیتی در گوشی های موبایل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خب چون مردم بیشتر پیرو امنیت حریم خصوصی هستن

  2. مگ فقط توی پرچمدارای امردزی هس؟ خو قبلی هام داشتن