گوشی بدون ناچ

گوشی بدون ناچ و بدون قاب هواوی به زودی عرضه می‌شود

شرکت هواوی اعلام کرده قصد دارد یک گوشی هیجان‌انگیز را معرفی کند که نه قاب دارد و نه ناچ! گفته می‌شود گوشی بدون ناچ و بدون قاب هواوی به‌زودی عرضه خواهد شد.

با گوشی‌هایی نظیر هواوی پی 20 (Huawei P20) و هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro)، شرکت هواوی در حال حاضر چند گوشی هیجان‌انگیز در بازار دارد، اما می‌تواند یک گوشی هیجان‌انگیز دیگر را هم رو کند که نه قاب دارد و نه ناچ؛ حداقل در تعاریف متعارف آن.

در تیزری که هواوی در Weibo (شبکه اجتماعی چینی) منتشر کرده، به نظر می‌رسد که گوشی یک فرورفتگی در نزدیکی گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش داشته باشد. به احتمال زیاد این حفره برای دوربین جلو است. ما این ایده را قبلا به لطف سامسونگ و صفحه نمایش Infinity-O این شرکت دیده‌ایم. اما چیزی که ندیده بودیم حذف کامل قاب است. گوشی بعدی هواوی می‌تواند بدون قاب باشد و اعتبار آن فقط به خود Huawei می‌رسد.

مسابقه ادامه دارد

در حالی که سامسونگ برای اولین بار از این ایده رونمایی کرد، اما هواوی می‌تواند اولین شرکتی باشد که گوشی‌ با این طرح یعنی گوشی بدون ناچ و بدون قاب عرضه می‌کند. همانطور که در تیزر گفته می‌شود، این گوشی در ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

گوشی بدون ناچ

آن طرف ماجرا، شایعه شده Galaxy A8S با صفحه نمایش Infinity-O عرضه می‌شود و احتمالا نخستین گوشی سامسونگ با این صفحه نمایش خواهد بود (همانطور که قبلا این شرکت در تیزرش آن را نشان داده). با این حال هنوز اعلام نشده که تاریخ عرضه این گوشی چه زمانی است. همچنین شایعه شده که گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) ممکن است با صفحه نمایش Infinity-O ساخته شود، اما تا اوایل سال 2019 خبری از این گوشی نخواهد بود.

رونمایی گوشی بدون ناچ و بدون قاب هواوی در چین

بنابراین شانس خوبی برای هواوی وجود دارد تا برای اولین‌بار دست به چنین کاری بزند؛ هرچند این نکته قابل توجه است که گوشی بدون ناچ و بدون قابل هواوی فعلا فقط در چین رونمایی شود و ممکن است عرضه جهانی نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*