Gboard گوگل

آموزش غیرفعال کردن تصحیح خودکار در Gboard گوگل (اندروید و آی او اس)

آیا قابلیت تصحیح خودکار متن در کیبورد Gboard گوگل شما را ناخشنود کرده است؟ ما در این مقاله به شما می‌آموزیم که چگونه این قابلیت را غیرفعال کنید.

آیا از اپلیکیشن Gboard گوگل بر روی دیوایس اندرویدی خود استفاده می‌کنید و خوشحال نیستید که به صورت پیشفرض، هر دفعه کلمه‌ای را می‌نویسید، اپلیکیشن به صورت خودکار تلاش می‌کند تا آن را تصحیح کند (حتی زمانی که شما به آن نیازی ندارید)؟ اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید، نگران نباشید، اینجا قرن 21 است و هیچ مشکلی حل نشدنی نیست. در این مقاله می‌تواند با نحوه‌ی غیرفعال کردن تصحیح خودکار در کیبورد Gboard آشنا شوید.

بدیهیست که شما باید با معایب و محاسن استفاده از تصحیح خودکار در Gboard گوگل آشنا باشید. بسیاری از افراد این قابلیت را سودمند می‌دانند، در حالی که از نظر برخی آن ناکارآمد است. به هر ترتیب اگر شما هم از این قابلیت ناراضی هستید، ما به شما می‌آموزیم که چگونه آن را غیرفعال کنید.

دانلود Gboard برای اندروید |‌ آی او اس

لغو تصحیح خودکار – Gboard گوگل اندروید

  1. Gboard را اجرا کنید تا وارد بخش تنظیمات اپلیکیشن شوید. شما همچنین می‌توانید با نگه داشتن کاراکتر کاما بر روی خود کیبورد، مستقیما وارد بخش تنظیمات آن شوید.
  2. زمانی که اپلیکیشن اجرا شد، شما با تمام گزینه‌های مختلفی که امکان شخصی‌سازی را فراهم می‌کنند ملاقات خواهید کرد. یکی از این گزینه‌ها «اصلاح متن» است که شامل تمام گزینه‌های تصحیح متن در Gboard گوگل می‌شود.
    Gboard گوگل
  3. گام آخر این آموزش، غیرفعال کردن گزینه‌ی “Auto-correction” است. پس از غیرفعال کردن این گزینه، کیبورد شما دیگر به صورت خودکار متن‌های شما را اصلاح نخواهد کرد.
    Gboard گوگل

لغو تصحیح خودکار – Gboard گوگل آی او اس

  1. با گوشی آی او اسی نیز اغلب گام‌ها یکسان است. اول، شما نیاز دارید وارد تنظیمات Gboard شوید و به بخش Keyboard Settings وارد شوید.
    Gboard گوگل
  2. به بخش پایین بیایید و گزینه‌ی “Auto-correction” را انتخاب کنید تا این قابلیت در کیبورد Gboard گوگل گوشی شما غیرفعال شود.
    Gboard گوگل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این به این اسونی بلد نبودید

  2. واقعا دمتون گرم

  3. گجت نیوز واقعا ممنونم یک ساله منو دیونه کرد ده بار دادم اینو داون درستش کنن نتونستن