گوشی منعطف سامسونگ

آیا گوشی منعطف سامسونگ به صورت محدود عرضه می‌شود؟

ظاهرا گوشی منعطف سامسونگ به صورت محدودی تولید خواهد شد. مدیرعامل این شرکت، رقم 1 میلیون نسخه را اعلام کرده است؛ اما آیا این تعداد کم، می‌تواند به معنای قیمت بسیار بالای گوشی انعطاف پذیر سامسونگ باشد؟

خیلی زیاد در مورد گوشی منعطف سامسونگ گفته‌ایم و شنیده‌ایم. سامسونگ ماه گذشته، پیش‌نمایشی از پنل صفحه نمایش این گوشی را در معرض دید همگان قرار داد، اما هرگز خود دیوایس واقعی را ندیدیم. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به نمایشگر خم‌شونده، اوایل سال 2019 رسما معرفی شود.

سامسونگ در آن زمان تنها اطلاعات موجود بودن دیوایس برای خرید را تایید خواهد کرد. آنچه تا کنون گزارش شده، نشان می‌دهد که این دیوایس احتمالا به صورت کاملا محدود تولید می‌شود. یک گزارش جدید نیز منتشر شده که در آن ادعا شده است، تنها 1 میلیون دستگاه از گوشی منعطف سامسونگ ساخته خواهد شد.

احتمالا تنها 1 میلیون نسخه از گوشی منعطف سامسونگ تولید و فروخته شود

DJ Koh، مدیرعامل سامسونگ موبایل خود نیز پیشتر گفته بود که این شرکت تنها 1 میلیون نسخه از این گوشی انعطاف پذیر را به تولید خواهد رساند. وی همچنین اشاره کرده بود که عرضه این گوشی جهانی بوده و محدود به بازار خود کره یا چین نیست. یک گزارش جدید نیز بار دیگر تایید می‌کند که این گوشی تاشو، یک نسخه‌ی محدود است.

این می‌تواند بدان معنا باشد که سامسونگ هیچ برنامه‌ای پس از به اتمام رسیدن فروش 1 میلیون نسخه از این گوشی، برای تولید مجدد آن ندارد. این میزان تولید، برای آنکه بتواند برچسبت «عرضه جهانی» را بر روی نام گوشی منعطف سامسونگ بزند کافی است؛ اما اگر بخواهد در هر بازاری سهم خوبی داشته باشد، به اندازه کافی زیاد نیست.

انجام این کار می‌تواند خیلی دشوار باشد. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که گوشی انعطاف پذیر شرکت سامسونگ ارزان قیمت نیست. شایعات می‌گویند، قیمت آن 2500 دلار است و سامسونگ نمی‌تواند مشتریان زیادی را نیز، حتی در بین وفادارترین طرفداران برند خود پیدا کند.

این گزارش اشاره می‌کند که سامسونگ گوشی منعطف خود را به مشتریان حرفه‌ای میانسال پیشنهاد می‌کند؛ مشتریانی که ترجیحا در دوره‌ی چهل سالگی زندگی خود هستند. به نظر می‌رسد هدف بازاریابی سامسونگ مشتریانی است که عملکرد خوبی در شغل خود داشته و نیازمند ابزارهای حرفه‌ای هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. یک میلون محدوده؟؟؟

  2. اصلا فروش نخواهد داشت

  3. خب سایستشه مجبوره تولید انبود کنه بعد نفروشه اونم با این قیمت زیاد

  4. خودش میدونه فروش نمیکنه