لنوو زد 5 اس

گوشی جدید لنوو با دوربین سه گانه در تاریخ 6 دسامبر معرفی می‌شود

شرکت لنوو پس از معرفی گوشی لنوو زد 5 پرو قصد دارد تا گوشی لنوو زد 5 اس (Lenovo Z5s) را با طراحی جدید و دوربین سه گانه معرفی نماید. این دستگاه فاقد بریدگی و دارای یک حفره بر روی صفحه نمایش است.

به نظر می‌رسد ماه دسامبر همانند ماه اکتبر سال جاری برای شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، ماه شلوغی خواهد بود. سامسونگ ای 8 اس برای 10 دسامبر، نوا 4 هواوی برای 17 دسامبر، نسخه ویژه مک لارن وان پلاس 6 تی برای 14 دسامبر و هم اکنون، شرکت لنوو هم قصد دارد تا محصول جدید خود با نام لنوو زد 5 اس را در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) معرفی کند.

لنوو تیزر جدیدی از راه‌اندازی دوربین سه گانه گوشی لنوو زد 5 اس منتشر کرد، این ویژگی در تیزرهای منتشرشده روزهای گذشته هم مشخص بود.

لنوو زد 5 اس

در حقیقت Lenovo Z5s نوعی ارتقاء برای لنوو زد 5 پرو بوده و از نظر طراحی، عکاسی و عملکرد کلی ارتقایافته است. به نظر نمی‌رسد که لنوو زد 5 اس در سال آینده میلادی با صفحه نمایش ناچ همراه باشد، چرا که قرار است یک حفره برای لنز دوربین در صفحه نمایش، همانند سامسونگ اینفینیتی او ایجاد شود. برخلاف لنوو زد 5 پرو که دارای سیستم کشویی برای دوربین بود، لنوو زد 5 اس دارای دوربین در قسمت جلو و عقب است؛ دوربین سلفی در یک حفره قرار گرفته و دوربین سه گانه در بخش عقب دیده می‌شود.

لنوو اولین شرکتی نیست که ایده دوربین سه گانه روی گوشی هوشمند و همچنین جایگزین کردن یک دوربین سلفی درون حفره صفحه نمایش را دارد. هواوی و سامسونگ قصد دارند در تاریخ‌های مختلف اقدام به معرفی نوا 4 و گلکسی ای 8 اس کنند که هر دو دارای فناوری مشابه هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دیگه شور دروبینو در اوردن

  2. الان به جا سه گانه چهارگانه دیگ باید بگت دوربین لونه زنبوری…ماشالا به تعداد سوراخای کندو دوربین میزنن پشت این گوشیا

  3. کجای کاره دیگ دوربین ۳ گانه خز شد