سامسونگ گلکسی A8s

سامسونگ گلکسی A8s تاییدیه Wi-Fi Alliance را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A8s تاییدیه وای فای را دریافت کرد. در لیست مشخصات منتشر شده توسط Wi-Fi Alliance برای سامسونگ گلکسی ای 8 اس (Samsung Galaxy A8s)، سیستم عامل این گوشی ذکر شده است.

بعد از انتشار خبر رونمایی سامسونگ گلکسی A8s با نمایشگر Infinity-O طی هفته آتی، این مرتبه نوبت به صدور تاییدیه وای فای این گوشی رسید. تا امروز کمتر گوشی سری A سامسونگ به اندازه گلکسی ای 8 اس پیش از رونمایی رسمی مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته بود و سامسونگ گلکسی A8s را باید ک استثنا دانست! شاهد مجهز شدن به نمایشگر جدید Infinity-O، که حفره‌ای بر روی آن به منظور جای دادن دوربین سلفی قرار دارد، دلیل انتظار کاربران برای رونمایی این گوشی باشد.

گلکسی ای 8 اس به تازگی تاییدیه سازمان Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است. همانند سایر تاییدیه‌های این سازمان، مشخصات فنی مورد انتظار کاربران منتشر نشده و تنها شاهد اطلاعاتی درباره وای فای گوشی هستیم. با این حال می‌توان بر اساس آن دریافت سامسونگ گلکسی A8s به صورت پیش‌فرض به اندروید 8 اوریو مجهز شده است. با توجه به انتشار رسمی اندروید 9 پای در آگوست (مرداد – شهریور) سال جاری، این موضوع کمی ناراحت‌کننده است!

سامسونگ گلکسی A8s

در هر صورت سامسونگ ترجیح داده پیش از رونمایی گلکسی اس 10 مجهز به اندروید 9 پای به صورت پیش‌فرض و همچنین انتشار آپدیت سیستم عامل برای گلکسی اس 9، از این سیستم عامل در دیگر گوشی ها استفاده نکند. با توجه به اعلام زمان رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی A8s کمتر از یک هفته تا این رویداد زمان باقی مانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. منظورت از شیشه همون صفحس دیگ؟

  2. یکم دیر ولی بهتر از هیچی

  3. از وقتی کیفیت باطری این گوشی رو بهبود دادن ارزش خریدنش بدجور بالا رفت

  4. این همهش شیشه س