پیش فروش خودروهای بیسو

اولین مرحله پیش فروش خودروهای بیسو به پایان رسید

شرکت سیف خودرو، اولین مرحله پیش فروش خودروهای بیسو تی 3 و بیسو تی 5 (Bisu T3 / Bisu T5) را از صبح روز سه شنبه 13 آذر 1397 آغاز کرد که به دلیل استقبال خوب مشتریان، پس از چند ساعت به پایان رسید.

سیف خودرو، نماینده رسمی عرضه خودروهای بیسو در ایران، در هفته گذشته با انتشار اطلاعیه‌‌های رسمی اعلام کرد که مرحله اول پیش فروش خودروهای بیسو تی 3 و بیسو تی 5 از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 13 آذرماه شروع می‌شود و مشتریان می‌توانند از سایت اینترنتی شرکت سیف خودرو یا با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، محصولات این شرکت چینی را پیش خرید کنند.

استقبال مشتریان از پیش فروش خودروهای بیسو

اولین مرحله پیش فروش‌ خودروهای بیسو با موعد تحویل خرداد 98 از صبح روز سه شنبه 13 آذر 1397 شروع شد که به دلیل استقبال بسیار خوب مردم، پس از چند ساعت این طرح به پایان رسید. با توجه به ناشناخته بودن و قیمت نه‌چندان منطقی این خودروهای چینی، انتظار فروش خوبی برای آن‌ها نمی‌رفت، اما می‌بینیم که حتی در این شرایط اقتصادی، ظرفیت فروش خودروهای ناشناخته‌ی بیسو در عرض چند ساعت تکمیل می‌شود. شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده خودروهای بیسو در ایران اعلام کرد مشتریانی که نتوانستند در طرح پیش فروش این خودروها ثبت‌نام کنند، تا اطلاعیه بعدی این شرکت منتظر بمانند. تاریخ دقیق شروع مرحله دوم پیش فروش در هفته آینده اعلام می‌شود.

پیش فروش خودروهای بیسو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اولین سری خودرو بیسو کی وارد بازار می شود

  2. کی پول خریدن داره اخه

  3. ماشین های خفنی هستن

  4. کی شروع شد ک الان ب پایان رسیده