قیمت گوشی موبایل

وزیر ارتباطات: مسئولان همکاری کنند تا قیمت گوشی موبایل 30 درصد کاهش پیدا کند

وزیر ارتباطات در پاسخ به یکی از کاربران اینستاگرام گفت اگر دستگاه‌های مسئول همکاری کنند و گوشی های توقیفی به بازار عرضه شوند، قیمت گوشی موبایل تا 30 درصد کاهش می‌یابد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال یکی از کاربران اینستاگرام در خصوص پایین نیامدن قیمت موبایل عنوان کرد در روز پنج‌شنبه هفته گذشته با وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه‌ای برگزار کردیم و به ایشان اعلام کردم اگر مشکلات واردات تلفن همراه برطرف شود و گوشی های توقیفی نیز به بازار عرضه شوند، قیمت‌ گوشی موبایل 30 تا 40 درصد کاهش پیدا می‌کند.

قیمت گوشی موبایل

کاهش قیمت گوشی موبایل کار سختی نیست

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که چرا دلار ارزان شد اما قیمت‌ گوشی موبایل کاهش پیدا نکرد، گفت از وضعیت قیمت گوشی های موبایل در بازار ایران آگاهی ندارم، چرا که ثبت سفارش گوشی های جدید، ترخیص گوشی های توقیفی و اختصاص ارز برای واردات تلفن همراه جزو مسئولیت‌ها و وظایف وزارت ارتباطات نیست، اما فقط به خاطر مسئولیتی که برای مبارزه با قاچاق داریم، سعی می‌کنیم پیگیری‌هایی را انجام دهیم و گزراش کار را برای مردم منتشر کنیم. وی در پایان تاکید کرد بدون شک اگر دستگاه‌های مسئول وظایف خود را انجام دهند و سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند، قیمت‌ گوشی موبایل تا 30 درصد کاهش پیدا می‌کند و این اصلا کار سختی نیست.

قیمت گوشی موبایل