عکس های ویوو نکس 2

تیزر سینمایی و عکس های ویوو نکس 2 طراحی نهایی این گوشی را نشان می‌دهند

عکس های ویوو نکس 2 به همراه نخستین تریلر سینمایی این گوشی پرچمدار منتشر شد. موبایل جدید Nex 2 قرار است با دو نمایشگر بزرگ و طراحی کاملا متفاوت روانه بازار شود.

کمپانی چینی Vivo قصد دارد تا چند روز دیگر، اسمارت فون جدید خود را با نام «نکس 2» به بازار عرضه کند. اگرچه هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی توسط سازندگان تایید نشده است، اما شواهد از معرفی این گوشی در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) خبر دارند. هرچند مثل هر گوشی دیگری، حالا تصاویر و اطلاعات کامل موبایل جدید ویوو با نمایشگر دوگانه در اختیار ما قرار گرفته است.

یکی از بلاگرهای چینی به اسم ophone8، اخیرا مجموعه‌ای از عکس های ویوو نکس 2 را منتشر کرده و طراحی این گوشی را به تصویر کشیده است. در میان تصاویر منتشرشده، حتی عکسی وجود دارد که Nex را در کنار Nex 2 نشان می‌دهد.

عکس های ویوو نکس 2

اگرچه نمایشگر دستگاه خاموش است، اما به خوبی می‌توان حاشیه‌های ناچیز آن در بخش جلویی را مشاهده کرد. مورد جذاب دیگر، حلقه RGB دور دوربین پشتی است؛ چیزی که البته در تصاویر و ویدیوهای قبلی نیز دیده بودیم.

انتظار می‌رود بر خلاف نکس S که تنها در یک رنگ مشکی عرضه شده بود، پرچمدار بعدی شرکت ویوو در حداقل دو رنگ به فروش رسد. رنگ‌های جدید موبایل بعدی Vivo بیشتر در لبه‌های دستگاه خودنمایی خواهند کرد زیرا هر دو بخش پشتی و جلویی دستگاه میزبان نمایشگرهای لمسی بزرگ خواهد بود. بخش پایین دستگاه میزبان USB-C است و ظاهرا جک 3.5 میلی‌متری صدا هم در بخش بالایی قرار می‌گیرد.

عکس های ویوو نکس 2

با توجه به تصویر بالا که توسط فروشگاه رسمی ویوو منتشر شده است، به سختی می‌توان صحت و درستی عکس‌های منتشرشده توسط ophone8 را رد کرد.

در همین حال، ویوو در حال نمایش موبایل جدید خود در “Chinese TV” و شبکه‌های اجتماعی است. اولین تریلر سینمایی از این گوشی که به تازگی روی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته نیز ذهن مخاطبان را به محصولی آینده‌نگرانه و مفهومی سوق می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تصاویر و ویدیو را تماشا کنید.

عکس های ویوو نکس 2

تریلر سینمایی ویوو نکس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طراحیش اصلا جالب نیست