گوشی میزو سی ۹

گوشی میزو سی ۹ با قیمتی باورنکردنی عرضه شد

کمپانی میزو علاوه بر معرفی مدل‌های 16th و M6T به کاربران هندی، از محصولی کاملا جدید به نام میزو سی ۹ (Meizu C9) نیز رونمایی کرده است. این گوشی رده ابتدایی، برای مدتی محدود با قیمتی معادل 60 یورو به فروش می‌رسد.

کمپانی چینی با چشم‌پوشی از طراحی ناچ استایل، یک پنل ال سی دی 5.45 اینچی را در گوشی میزو سی ۹ تعبیه کرده که دارای وضوح 1400 در 720 پیکسل است. وجود تراشه چهار هسته‌ای Unisoc SC9832E و ظرفیت 2 گیگابایتی حافظه رم میزو C9 ، تصویری تمام قد از یک گوشی رده ابتدایی را ارائه می‌دهد. فضای ذخیره‌سازی دستگاه هم تنها 16 گیگابایت ظرفیت دارد که البته امکان افزایش این فضا با کمک کارت حافظه microSD وجود خواهد داشت.

مشخصات اپتیک میزو سی 9 شامل یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 برای دوربین پشتی می‌شود. باتری دستگاه نیز دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به سخت افزار کم مصرف، باید ماندگاری شارژ بالایی داشته باشد. این گوشی دو سیم کارته، قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE را هم دارد و از اندروید 8.0 اوریو به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض بهره می‌برد.

در مقطع فعلی، تنها نسخه مشکی رنگ میزو سی ۹ قابل خریداری است و آمازون هند آن را با قیمت 4999 روپیه (معادل 60 یورو) به مشتریان عرضه می‌کند. البته تا یک هفته آینده، این مبلغ به 5999 روپیه (90 یورو) افزایش خواهد یافت. در ازای خرید این محصول میزو، مشتریان آمازون یک بن به ارزش 2200 روپیه دریافت خواهند کرد و به کاربران اپراتور مخابراتی Jio نیز، 50 گیگ دیتای اضافه تعلق خواهد گرفت.

تصاویر گوشی میزو سی ۹ (Meizu C9)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. به نظرم با وجود تورم و ارزش پول پایین ما اگه ایران بیاد گوشی مقرون به صرفه ای باشه!مناسب بازار ایران و هنده!
    والا از اونجایی که من قیمت یورو رو ندارم و دلارو تقریبی دارم،60 یورو رو تبدیل به دلار امریکا کردم و شد 52.745 دلار
    قیمت دلارم توی بازار ازاد 11300 گرفتم (که مطمینا بالا و پایین داره)
    شد حدودا 600 هزار تومن(ینی شده بود 596 هزار تومن)
    خوب!هنوز گمرک و حق رجیستری و شیتیل بچه ها مونده!میشه گفت به 1 تومن نزدیک میشه همین بچه گوشی!
    خدا روشکر که به عصر سنگ و آتیش برنگشتیم!بیاین ناشکری نکنیم…هنوزم میشه یه زندگی شاهانه داشت!(اما خوب طبیعتا شاه گواتمالا با شاه های کشورهای اطراف خلیج فارس فرق داره!)

  2. ادم پولشو بریزه توی اشغالی نده به این چینی های مزخرف جاسوس