نسخه 71 گوگل کروم

نسخه 71 گوگل کروم با امنیت بهبود پیدا کرده برای اندروید منتشر شد

آپدیت جدید مرورگر گوگل منتشر شد. نسخه 71 گوگل کروم اندروید با امنیت بهبود پیدا کرده و تغییرات ریز و درشت دیگر منتشر شد. در ادامه با قابلیت‌های این نسخه آشنا شده و آن را از گجت نیوز دریافت کنید.

نسخه 71 گوگل کروم برای اندروید منتشر شد. این نسخه با بهبودهای مختلف امنیتی و دیگر تغییرات محسوس همراه است که با هدف ثبت نام‌های مخرب و کاهش هزینه‌های مصرف دیتای کاربران منتشر شده است.

در این نسخه، مرورگر زمانی که یک صفحه به درستی چگونگی اطلاعات وارد شده، که به عنوان بخشی از یک اشتراک مورد استفاده قرار می‌گیرد را اعلام نکند، شما را با اخطار متوجه آن می‌کند. کروم همچنین صفحاتی که بهترین شیوه‌ها در مورد چگونگی شفاف‌سازی تراکنش‌های مالی را دنبال نکنند، شناسایی خواهد کرد. این موضوع خوبیست، زیرا بسیاری از کاربران از پرداخت تک لمسی بر روی کارت‌های اعتباری خود استفاده می‌کنند و اگر دقت لازم را نداشته باشید، سایت‌های مخرب می‌توانند به راحتی یک تراکنش را بدزدند.

حذف تبلیغات عجیب و غریب سایت‌ها در نسخه 71 گوگل کروم

نسخه 71 گوگل کروم همچنین سایت‌هایی که تبلیغاتشان را به شکل پیغام‌های هشدار سیستمی به نمایش می‌گذارند و در اکثر مواقع دارای دکمه‌ی انصراف ساختگی هستند، می‌بندد. به طور مثال در برخی سایت‌ها پنجره‌ای با مضمون «تلفن شما یک ویروس دارد. اینجا کلیک کنید تا از شر آن خلاص شوید» مشاهده می‌شود. به گفته‌ی گوگل این کار تعداد کمی از سایت‌ها با تجربیات مضر دائمی را از سرقت اطلاعات حساس کاربران خواهد ترساند.

مورد دیگری که در آخرین به‌روزرسانی کروم برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، قابلیتی برای برنامه نویسان، جهت چگونگی نحوه‌ی مشاهده اپلیکیشن‌های وب در حالت تمام صفحه است. به طور مثال، برنامه نویسان حالا می‌توانند نوار ناوبری را برای یک تجربه کاربری عمیق و بدون مزاحم، پنهان کنند. در زیر، این نسخه از کروم را دریافت کنید.

دانلود نسخه اندروید گوگل کروم 71 از گوگل پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب
    اگر اشتباه نکنم نسخه 71 برای ویندوزه نه اندروید