نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

نیسان مورانو 2019 فیس لیفت معرفی شد

نیسان مورانو 2019 فیس لیفت (2019 Nissan Murano) با امکانات و ظاهر جدید در نمایشگاه خودرو لس‌ آنجلس 2018 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های خودرو جدید شرکت نیسان آشنا می‌شویم.

شرکت نیسان، مدل جدید مورانو را با تغییرات ظاهری به همراه امکانات و تجهیزات ایمنی پیشرفته در نمایشگاه خودروی لس‌ آنجلس 2018 معرفی کرد. این کراس اوور میان‌سایز ژاپنی با 4 تریم S ، SV ، SL و پلاتینیوم به بازار عرضه خواهد شد که تریم پلاتینوم بالاترین مدل این خودرو محسوب می‌شود.

نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

ظاهر نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

ظاهر بیرونی خودرو

در نگاه اول به نیسان مورانو 2019 فیس لیفت با تغییراتی نظیر ورودی‌های هوای مثلثی شکل، دماغه اسپورت‌تر، جلوپنجره V شکل و تریم کرومی مواجه می‌شویم. همچنین جلوپنجره V شکل این کراس اوور ژاپنی ارتقا یافته و به آن چراغ‌های LED جدیدی اضافه شده است. این خودرو از امکانات جدیدی نظیر مه شکن‌های LED جدید و رینگ‌های آلیاژی 18 و 20 اینچی بازطراحی شده برخوردار است و چراغ‌های عقب هم با سه نوع رنگ بیرونی جدید شامل غروب آفتاب، قهوه‌ای بادامی و آبی عمیق به بازار عرضه خواهد شد.

نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

ظاهر داخلی خودرو

کراس‌اوور میان‌سایز ژاپنی نسبت به نسخه‌های پیشین از لحاظ داخلی تغییر زیادی را تجربه نکرده است، اما طراحان صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین با طرح لوزی را برای نسخه پلاتینوم که بالاترین تیپ این خودرو شناخته می‌شود، در نظر گرفته‌اند. همچنین طراحان از خطوط رنگ متضادی برای روی صندلی‌ها، کنسول میانی و زیر آرنجی‌ها استفاده کرده‌اند. از طرفی شرکت نیسان این خودرو را با تریم چوبی تاریک به بازار عرضه می‌کند.

علاوه بر تیپ پلاتینوم، سایر تیپ‌های خودرو نیسان مورانو 2019 فیس لیفت یعنی S ، SV و SL نیز نسبت به مدل‌های پیشین به‌روزتر شده‌اند و با تریم فلزی یا چوبی به بازار عرضه می‌شوند. مدل SL و نسخه‌های بالاتر از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی NissanConnect نیسان با ناوبری بهبودیافته بهره می‌برند که این سیستم به امکاناتی نظیر گرافیک سه‌بعدی، تصاویر ماهواره‌ای و اطلاعات ترافیکی مجهز شده است.

نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

امکانات ایمنی

شرکت نیسان برای تمامی تیپ‌های محصول جدید خود سیستم‌های هشدار درهای عقب و هشدار توجه راننده را در نظر گرفته و خریداران می‌توانند برای نیسان مورانو 2019 فیس لیفت بسته سپر ایمنی نیسان را سفارش دهند. این پیکج ایمنی از سیستم‌های کمک‌راننده‌ای متعددی نظیر سیستم هشدار نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار با ویژگی تشخیص عابر پیاده، هشدار ترافیک عقب، ترمز اتوماتیک عقب، نوربالای خودکار و هشدار خروج از خط بهره می‌برد.

نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

مشخصات فنی

نیسان مورانو 2019 فیس لیفت همانند نسخه‌های پیشین به یک موتور 3.5 لیتر V6 مجهز شده که قادر به تولید قدرت 260 اسب بخار و گشتاور 325 نیوتن‌متر است. همچنین قدرت تولید شده از موتور به طور استاندارد توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. البته مشتریان می‌توانند این خودرو را با سیستم چهارچرخ محرک هم سفارش دهند. هنوز قیمت رسمی محصول جدید شرکت نیسان اعلام نشده است، اما این خودرو از ماه آینده در نمایندگی‌های فروش نیسان آمریکا قرار می‌گیرد.

تصاویر نیسان مورانو 2019 فیس لیفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ماشین خوش استایلیه

  2. جون قد بالای تو رعنا رو بنازم

  3. جانم طراحی