قاب جلویی گلکسی ام 20

عکس قاب جلویی گلکسی ام 20 سامسونگ با ناچ قطره‌ای رویت شد

تصویری از قاب جلویی گلکسی ام 20 سامسونگ (Samsung Galaxy M20) در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی به سبک ناچ قطره‌ای در آن را نشان می‌دهد. این گوشی سال 2019 عرضه خواهد شد.

گلکسی M20 می‌تواند نخستین گوشی مجهز به نمایشگر ناچ سامسونگ باشد. به تازگی یک عکس از قاب جلویی گلکسی ام 20 سامسونگ منتشر شده که نکات جالب توجهی در آن وجود دارد. مهم‌ترین نکته، طراحی این نمایشگر به سبک ناچ قطره‌ای در بالای آن است.

سامسونگ مجموعه‌ی کاملی از گوشی‌های هوشمند را با قیمت‌های متفاوت روانه‌ی بازار می‌کند. در اینجا گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس و نوت، گوشی‌های میان رده سری گلکسی ای و گوشی‌های مقرون به صرفه سری گلکسی جی، گلکسی سی و گلکسی آن به چشم می‌خورد. با این حال، این رویه می‌تواند به زودی و با معرفی گلکسی ام 20 که قرار است تنها بخش مقرون به صرفه این شرکت کره‌ای باشد، تغییر کند.

گوشی‌های گلکسی جی، سی و آن عدمتا با هدف بازارهای اقتصادی و در حال توسعه (به طور ویژه آسیا) تولید می‌شوند و تفاوت بین ان‌ها  به قدری نیست که بخواهد عرضه در سه خانواده‌ی متفاوت را توجیح کند. با توجه به گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد تنها به گوشی‌های گلکسی ام 20 خود فکر کند. اما ام 20 به نوبه خود گوشی جذابی است، زیرا سامسونگ را به دنیای گوشی‌هایی با نمایشگر ناچ وارد می‌کند. این شرکت اوایل ماه جاری میلادی از چهار نمایشگر جدید همراه یا فاقد ناچ پرده برداری کرد که گفته شده از گوشی‌های سال 2019 سامسونگ، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در حالی که سامسونگ نمایشگر Infinity-O با یک حفره روی صفحه را برای گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 10 محفوظ است، ظاهرا نمایشگرهای Infinity-V و Infinity-U این شرکت برای استفاده در گوشی‌های میان رده سامسونگ به تولید خواهند رسید. گزارش‌های گذشته نشان می‌دادند که گلکسی ام 20 احتمالا از نمایشگر Infinity-U بهره‌مند خواهد بود، اما سایت 91mobiles چیز دیگری را نشان می‌دهد. یک تصویر به بیرون درز کرده از محافظ نمایشگر در قاب جلویی گلکسی ام 20 نشان می‌دهد که این گوشی از یک ناچ قطره‌ای (شبیه به آنچه که در وان پلاس 6 تی دیده‌ایم)، حاشیه‌های باریک در دو سمت چپ و راست و کمی حاشیه در چانه‌ی زیری گوشی برخوردار است.

عکس قاب جلویی گلکسی ام 20

قاب جلویی گلکسی ام 20

این عکس کمی غافلگیرکننده بود، چرا که طراحی قاب جلویی گلکسی ام 20 شبیه به هیچ یک از طرح‌هایی نیست که سامسونگ ماه گذشته از آن‌ها پرده برداری کرده بود. البته به خاطر داشته باشید که مراسم سامسونگ بسیار کوتاه برگزار شد و احتمالا این سبک طراحی ناچ قطره‌ای را نیز باید در گروه Infinity-U قرار دهیم.

گزارش شده است که سامسونگ در حال حاضر تولید انبوه گوشی‌های گلکسی M20 و M10 خود را در هند آغاز کرده است و انتظار می‌رود در اوایل سال 2019 آن‌ها را به عرضه برساند.