پیکاپ هیوندای سانتاکروز

پیکاپ هیوندای سانتاکروز در سال 2020 تولید می‌شود

پیکاپ هیوندای سانتاکروز ، محصول آینده شرکت Hyundai است که نسخه مفهومی آن چهار سال پیش معرفی شد. اخیرا مدیر طراحی این خودرو از عرضه نسخه اصلی آن در سال 2020 خبر داده است.

شرکت هیوندای در سال 2015 نسخه مفهومی پیکاپ سانتاکروز را معرفی کرد و پس از آن، تا به امروز از مشخصات و جزئیات نسخه اصلی آن هیچ خبری از سوی این شرکت کره‌ای منتشر نشد. اما دانکر ولکه، مدیر طراحی پیکاپ هیوندای در مصاحبه‌ای عنوان کرد این خودرو در حال توسعه است و به زودی مراحل تولید آن شروع خواهد شد. انتظار می‌رود پیکاپ هیوندای در سال 2020 تولید و به بازار عرضه شود.

پیکاپ هیوندای سانتاکروز

فرایند تولید پیکاپ هیوندای سانتاکروز

تاکنون اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات و امکانات خودرو هیوندای سانتاکروز پیکاپ منتشر نشده است، اما برخی منابع غیر رسمی اعلام می‌کنند این خودرو بر اساس پلتفرم خودرو توسان تولید می‌شود. همچنین برخی از منابع می‌گویند نخستین مرحله تولید این خودرو از سال 2021 در کشور آمریکا شروع خواهد شد. از سویی تاکنون مشخص نشده است که آیا خودرو پیکاپ هیوندای سانتاکروز برای رقابت با خودروهای فورد رنجر یا F-150 به بازار عرضه می‌شود. بدون شک شرکت هیوندای قصد دارد به صورت جدی به عرصه تولید خودروهای پیکاپ وارد شده و بخشی از بازار آمریکا را در اختیار بگیرد. البته شرکت خودروسازی کیا نیز قصد دارد نسخه مشابه این خودرو را تولید کند، اما اورت هدریک، معاون برنامه‌ریزی تولید کیا در این خصوص عنوان کرده برنامه‌ای برای ورود به بازار آمریکا نداریم و هدف ما صرفا بازار کشور کره است.

تصاویر پیکاپ هیوندای سانتاکروز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خدایی خیلی جیگر هستن میشه ماهم یه روزی یکی از اینا رو داشته باشیم

  2. اوهههههههههههه سه چهار میلاردی هست تا اون موقع

  3. زنده باد کره جنوبی و هیوندای و سامسونگ عزیز

  4. اوه یس ببین چیکار کرده دمش گرم خیلی خوشگله

  5. اوووووووووووووووووووووف
    کی دلش میاد روی این وانت باری بزنه آخه!!!!!!!!!!!!!!1