اسنپدراگون 6150 در بنچمارک Geekbench

تراشه جدید کوالکام با نام اسنپدراگون 6150 در بنچمارک Geekbench رویت شد

شرکت کوالکام در حال ساخت یک تراشه میان رده جدید است. این تراشه با نام داخلی اسنپدراگون 6150 (Snapdragon 6150) در بنچمارک Geekbench رویت شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

تراشه‌ی میان رده‌ی اسنپدراگون 670 اوایل ماه آگوست معرفی شد و خیلی سریع به دنبال آن در ماه اکتبر شاهد رونمایی از اسنپدراگون 675 بودیم. اما یک بنچمارک که به تازگی منتشر شده،‌ نشان می‌دهد کوالکام احتمالا در حال توسعه‌ی یک تراشه‌ی میان رده‌ی دیگر است. این تراشه جدید، با نام داخلی اسنپدراگون 6150 و مجهز به 8 هسته در Geekbench حضور پیدا کرده است.

در حالی که تمام جزئیات مربوط به آن هنوز مشخص نشده، پیکربندی جدیدترین تراشه‌های کوالکام، به ما نشان می‌دهد که معمولا در این تراشه‌های میان رده دو هسته‌ی قدرتمند و شش هسته‌ی کارآمد در کنار هم قرار می‌گیرند. سرعت کلاک شش هسته‌ی کارآمد  این دسته از تراشه‌ها نیز 1.8 گیگاهرتز است.

اسنپدراگون 6150 در بنچمارک Geekbench

اسنپدراگون 6150 در بنچمارک Geekbench

در این مورد، اسنپدراگون 6150 موفق به کسب امتاز 2598 در حالت تک هسته‌ای و 5467 در حالت چند هسته‌ای، زمانی که تمام هسته‌ها کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند شده است. این تراشه با یک رم 6 گیگابایتی همراه بوده و دیوایس مورد آزمایش از یک نمایشگر با وضوح 2160 در 1080 پیکسل استفاده می‌کرده است. با این حال، اگر گوشی‌های پیشین مجهز به تراشه‌های خانواده اسنپدراگون 600 را در نظر بگیریم، محصولات مجهز به این تراشه جدید نیز به جز رم 6 گیگابایتی، در دو نسخه با رم 4 و 8 گیگابایت نیز به عرضه درخواهند آمد.

در حالی که خود کوالکام تایید نکرده، این کمپانی احتمالا اوایل سال 2019، شاید در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، زیر قاب گوشی‌های سایر شرکت‌ها از این تراشه پرده برداری کند. گرچه بار دیگر، ساخت این تراشه نظیر اسنپدراگون 675، تحت فناوری پردازش 7 نانومتری کمپانی سامسونگ انجام خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حالا مثلا باید چی کار کنیم این مسخره بازیا چیه دیگه

  2. خوب که چی چی کار کنیم