رندرهای جدید گلکسی اس 10

رندرهای جدید گلکسی اس 10 منتشر شد؛ آیا از این طراحی استقبال می‌کنید؟

رندرهای جدید گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد. این تصاویر که شامل ماکت دو گوشی Galaxy S10 و +Galaxy S10 نیز می‌شود، طراحی پرچمداران 2019 سامسونگ را به خوبی نشان می‌دهند.

ظاهرا سامسونگ به صورت جدی قصد دارد با ایجاد یک حفره برای دوربین سلفی در صفحه به منظور کاهش حاشیه‌های نمایشگر، طراحی محصولات سری Galaxy S را به کلی تغییر دهد. حالا نیز رندرهای جدید گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس از طریق منابع مختلف در اختیار ما قرار گرفته است تا ما از همین حالا با این طراحی جدید آشنا شویم.

بهتر است ابتدا با عکس‌های منتشر شده توسط IceUniverse آغاز کنیم؛ جایی که سازندگان از نه یکی، بلکه دو حفره برای دوربین سلفی دوگانه استفاده کرده‌اند. این بریدگی در گوشه سمت راستی قرار گرفته و سبب شده تا بخش بالایی فاقد حاشیه‌های ضخیم باشد. عکس پنل گلکسی +S10 که در بالا می‌بینید، به خوبی ضخامت ناچیز حاشیه‌ها در طرفین پنل و حاشیه‌های باریک در بخش‌های بالایی و پایینی را نشان می‌دهد.

ظاهرا گلکسی اس 10 نیز قرار است با همین طراحی تولید شود؛ با این تفاوت که بخش جلویی میزبان فقط یک سنسور دوربین خواهد بود. اسپیکر دستگاه نیز در حاشیه بالایی جای می‌گیرد.

رندرهای جدید گلکسی اس 10

شاید این طراحی از دیدگاه بسیاری از کاربران عجیب باشد؛ اما این افشاگر با انتشار تصویر مفهومی بالا می‌گوید «زمانی که تمام موبایل های 2019 به همین صورت طراحی شود، دیگر چنین چیزی عجیب به نظر نمی‌رسد. سامسونگ فقط نخستین شرکتی است که این کار را انجام می‌دهد؛ درست مانند اپل و برخورد اولیه کاربران با ناچ در آیفون.»

در همین حال، عکسی از نمونه اولیه گوشی 5G گلکسی S10 در رویداد “Snapdragon Summit” کوالکام منتشر شده است که در آن می‌توان حفره مربوط به دوربین سلفی در گوشه راستی صفحه را مشاهده کرد. این تصویر فتوشاپ‌شده می‌تواند راهنمای بسیار خوبی از طراحی آینده پرچمداران کره‌ای‌ها باشد.

مورد جالب، اشاره به دوربین پشتی دوگانه در نسخه استاندارد است. مطابق با رندرهای جدید گلکسی اس 10 پلاس، این گوشی پرچمدار قرار است به 3 دوربین و نسخه 5G آن به 4 دوربین دوربین در بخش پشتی مجهز شود؛ در این صورت، بهره‌گیری Galaxy S10 از دوربین دوگانه منطقی به نظر می‌رسد.

رندرهای جدید گلکسی اس 10

به یاد داشته باشید که تصاویر پیش رو، طراحی نهایی پرچمداران آینده سامسونگ را نشان نمی‌دهند و پیش از معرفی، امکان تغییر شکل ظاهری یا مشخصه‌های این تلفن های هوشمند امکان‌پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اگر اون حاشیه پایینی رو هم حذف کنه، عالی میشه

    با سپاس

  2. من اصلا از سامسونگ خوشم نمیاد فقط سونییی

  3. خیلی بینظیره اما حیف با این اوضاع داغون مملکت دیگه نمیشه سمت گوشی موبایل رفت