سامسونگ و المپیک

شراکت سامسونگ و المپیک تا سال 2028 تمدید شد

مسئولان شرکت سامسونگ الکترونیکس و کمیته بین‌المللی المپیک با برگزاری مراسمی در شهر سئول کره جنوبی، توافقنامه جدیدی امضا کردند. به این ترتیب، همکاری سامسونگ و المپیک تا سال 2028 میلادی تمدید شد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس و کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کردند، مشارکت خود در برگزاری بازی‌ها را تا سال 2028 تمدید کرده‌اند. در مراسمی که در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد، توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و جی لی، معاون مدیرکل سامسونگ الکترونیکس، سونکازو تاکدا، رئیس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک، دانگ جین کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل و یانگ هی لی، معاون اجرایی سامسونگ الکترونیکس حضور داشتند. در این مراسم، توافقنامه تداوم همکاری و حمایت سامسونگ الکترونیکس از مسابقات المپیک تا سال 2028 امضا شد.

اهداف شراکت سامسونگ و المپیک

بر اساس این توافقنامه، شرکت سامسونگ همچنان به پشتیبانی خود از بازی‌های المپیک در حوزه تامین تجهیزات ارتباطات بی‌سیم و کامپیوتری مانند توسعه استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G در این بازی‌ها ادامه خواهد داد. دو طرف همچنین توافق کردند همکاری‌های راهبردی را با هدف افزایش تعامل با نسل جوان سراسر جهان و ترویج ورزش و ارزش‌های مرتبط با المپیک، توسعه دهند.

توماس باخ، مدیر کمیته بین‌المللی المپیک در این مراسم گفت:

با توجه به سابقه دو دهه همکاری‌مان با سامسونگ، خیلی خوشحالم که می‌توانیم این همکاری را برای 10 سال دیگر نیز ادامه دهیم. در 20 سال گذشته توانستیم با ترکیب ارزش‌‏های والای المپیک و فناوری‌های پیشرو Samsung در حوزه ارتباطات بی‌سیم توانستیم همکاری سازنده‌ای داشته باشیم. ما در کنار هم می‌توانیم ورزشکاران و هواداران بازی‌های المپیک را در سراسر جهان به هم متصل کنیم، اکنون نیز امیدواریم تا در همکاری با سامسونگ آینده دیجیتالی را برای المپیک رقم بزنیم.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل نیز گفت سامسونگ در 22 سال همکاری خود با کمیته بین‌المللی المپیک روح امید، دوستی و اتحاد در این بازی‎ها الهام گرفته است. ما امیدواریم با استفاده از تجهیزات نوآورانه خودمان در حوزه ارتباطات بی‎سیم که قابلیت پشتیبانی از فناوری‎های AI ، VR ، AR و 5G را دارند، بتوانیم هیجان بازی‎ها را به شکلی ترویج کنیم که ورزشکاران و هواداران همواره با هم در ارتباط مانده و تجربه خود از عظمت این بازی‎ها را به اشتراک بگذارند.

سونکازو تاکدا، مدیر بازاریابی المپیک هم در این مراسم گفت:

شرکت سامسونگ خودش نماد موفقیت در سطح جهانی است و برند آن در سراسر دنیا شناخته شده است. سامسونگ ارزش‌های المپیک را درک کرده و آنها را از طریق فناوری و کمپین‌های بازاریابی به شکلی ترویج می‌کند که موانع را از میان برداشته و مخاطبان جدیدی برای این بازی‌ها همراه می‌آورد. از دید تجاری، تداوم همکاری ما با سامسونگ تا سال 2028 نشان‌دهنده توانایی‌های بلندمدت و جذابیت برنامه‌های بازاریابی است.

به این ترتیب حمایت سامسونگ از این بازی‌ها، پس از المپیک 2020 توکیو و تا المپیک 2028 لس آنجلس ادامه خواهد داشت و البته المپیک جوانان 2028 را هم شامل خواهد شد. سامسونگ همچنین به حمایت خود از کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته‌های ملی کشورها و ورزشکاران آنها ادامه خواهد داد. سامسونگ حمایت خود از بازی‎های المپیک را از سال 1998 و المپیک زمستانی ناگانو آغاز کرد. این حمایت در سال 2006 به بازی‎های پارالمپیک هم توسعه داده شد.

شرکت سامسونگ قصد دارد برنامه «گوشی ورزشکاران» خود را با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته‎های اجرایی مشابه ادامه دهد. بر اساس این برنامه نسخه‌های خاص از گوشی‎های گلکسی در اختیار همه ورزشکاران شرکت کننده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک قرار می‌گیرد تا تجربه آنها از المپیک را بهتر کرده و امکان ارتباط دائم با خانواده و دوستان و البته ثبت و اشتراک‌گذاری این تجربه را برای آنها فراهم کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. وای خدای من چه میکنه این سامسونگ

  2. مبارکشون باشه به ما چ

  3. فک میکنم بعدا المپیک پیشمون شه

  4. موفق باشی سامسونگ عزیز