گوشی مفهومی سامسونگ

گوشی مفهومی سامسونگ احتمالا فاقد فریم خواهد بود!

اسناد مربوط به پتنت گوشی مفهومی سامسونگ از طریق WIPO به بیرون درز کرد. ظاهرا موبایل آینده‌نگرانه سامسونگ با نمایشگر شش‌ضلعی و طراحی منحصر به فرد تولید می‌شود.

“LetsGoDigital” اخیرا موفق به پیدا کردن تصاویر گوشی مفهومی سامسونگ در وب‌سایت رسمی سازمان جهانی مالکیت فکری یا به اختصار وایپو (WIPO) شده است. این محصول خاص احتمالا به نمایشگری واقعا بدون حاشیه مجهز می‌شود؛ دستگاهی که هیچ فریمی در اطراف آن وجود نخواهد داشت. در این طرح، لبه‌های دستگاه بخشی از نمایشگر بوده و همانند پرچمداران Edge، کنترل‌های لمسی را امکان‌پذیر می‌کنند.

اسناد ثبت‌شده در وایپو به انعطاف پذیر بودن صفحه نمایش اشاره دارند، اما جزئیاتی از نحوه طراحی این صفحه نمایش و شکل لبه‌های آن در دست نیست. شاید شماتیک پیش رو با محصول نهایی فاصله زیادی داشته باشد، ولی اطلاعات موجود از تعبیه سنسورها، دوربین سلفی و حتی اسپیکر در زیر صفحه نمایش حکایت دارند.

گوشی مفهومی سامسونگ

موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بگوییم دستگاه فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا یا حتی پورت یو اس بی نوع C است؛ در این صورت، احتمالا شارژ وایرلس تنها گزینه کاربران برای تامین نیروی دستگاه خواهد بود. البته، از آنجایی که این تنها یک پتنت است، احتمال دارد بخش‌هایی از آن برای مقاصد خاصی حذف شده باشد.

تغییر فرم ساخت محصولات آینده به مستطیل یا شش‌ضلعی، نشان می‌دهد کره‌ای‌ها در حال آزمایش طرح‌های مختلف برای عرضه محصولی متفاوت هستند. اگرچه ما مطمئنیم سامسونگ به این زودی‌های قصد تولید چنین موبایلی را ندارد، ولی برخی تکنولوژی های امروزی ساخت این دستگاه را ممکن می‌سازند. از حالا، احتمالا 3 تا 4 سال طول خواهد کشید که سامسونگ محصول پیش رو را جایگزین گوشی های فعلی کند.

تصاویر گوشی مفهومی سامسونگ