سایت DxOMark

تست‌های سایت DxOMark در ارزیابی دوربین تلفن های هوشمند به‌روز شد

سایت DxOMark که در زمینه ارزیابی عملکرد انواع مختلف دوربین‌های عکاسی، حسگرها، لنزها و دوربین گوشی های مویایل فعالیت دارد، از اضافه شدن چند تست جدید در بررسی‌های آینده خبر داد. این خبر می‌تواند برای سازندگان چینی خوشحال‌کننده باشد!

در حال حاضر، تقریبا تمام تولیدکننده‌های تلفن های هوشمند در دنیا، سایت DxOMark را به عنوان پلتفرم اصلی بررسی عملکرد دوربین محصولات انتخاب می‌کنند. تا تاریخ 7 دسامبر 2018 (16 آذر 97)، هواوی پی 20 پرو با امتیاز 109 در رتبه اول چارت مربوط به بهترین دوربین گوشی قرار دارد. موضوع جالب، حفظ این جایگاه برای هشت ماه است و طی این مدت، هیچ گوشی دیگری موفق به کسب چنین امتیازی نشده است. در همین حال، مدیران DxOMark طی اعلامیه‌ای رسمی از اضافه شدن تست مخصوص حالت زیبایی، زاویه گسترده و صحنه‌های شب به بررسی‌های آینده دوربین تلفن های هوشمند خبر داده‌اند.

مدیران می‌گویند طی 10 سال گذشته که پلتفرم آنها برای ارزیابی عملکرد دوربین‌ها طراحی شده است، همواره به نظرات و درخواست‌های طرفداران توجه داشته و سال گذشته، بلور پس‌زمینه و زوم را هم به تست‌های خود افزوده بودند.

سایت DxOMark

با اضافه شدن این آزمون‌های جدید، احتمالا اعتماد به نفس سازندگان چینی افزایش بسیاری خواهد داشت زیرا آنها در زمینه‌های مذکور، عملکرد بسیار خوبی دارند. با این تفاسیر، می‌توان گفت از سال آینده باید شاهد افزایش تعداد گوشی های چینی برتر در لیست DxOMark باشیم. در حال حاضر، محصولات زیر در جایگاه‌های اول تا پانزدهم قرار دارند:

  1. هواوی پی 20 پرو
  2. آیفون 10 اس مکس
  3. اچ تی سی یو 12 پلاس
  4. گلکسی نوت 9
  5. شیائومی می میکس 3
  6. هواوی پی 20
  7. گلکسی اس 9 پلاس
  8. شیائومی می 8
  9. گوگل پیکسل 2
  10. آیفون 10
  11. هواوی میت 10 پرو
  12. شیائومی می میکس 2 اس
  13. وان پلاس 6
  14. آیفون 8 پلاس
  15. گلکسی نوت 8

سایت DxOMark

در ادامه می‌توانید توضیحات مدیران سایت DxOMark را مطالعه کنید:

خوانندگان عزیز؛ DxOMark اولین بررسی DxOMark Sensor خود را نوامبر 2008 منتشر کرد. ما مفتخریم که بگوییم وب‌سایت ما یعنی dxomark.com برای 10 سال آنلاین بوده است.

ما از آن زمان، راه پرفراز و نشیبی را طی کرده‌ایم. ما DxOMark Lens و DxOMark Mobile را در سال‌های 2010 و 2012 معرفی کردیم. با در نظر گرفتن تغییرات فناوری، پروتکل DxOMark Mobile با ارزیابی افکت بوکه و زوم، به‌روز شد. در مجموع، ما بیش از 10 هزار بررسی را با استفاده از فناوری روز و روش‌‌های دقیق برای ارزیابی هر دستگاه در هر دسته منتشر کرده‌ایم.

برای پاسخ به تقاضای در حال رشد برای بررسی‌های جدیدتر و همچنین استقرار بهتر مهندسان خود، چند ماه پیش به جایی بزرگتر نقل‌مکان کردیم. اگرچه همین نقل‌مکان سبب شد تا انتشار برخی از بررسی‌های حسگرها و لنزهای دوربین به تعویق بیفتد، ولی طی چند ماه آینده، تمام آنها را به همراه بررسی‌های دوربین های بدون آینه که اخیرا عرضه شده‌اند، منتشر خواهیم کرد.

با توجه به جریان مداوم اضافه شدن ویژگی‌های جدید به تلفن های هوشمند، ما نیز به اضافه کردن آنها به پروتکل تست خود ادامه خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. مطالبتون خیلی خوب بود

  2. عمرا اگه هیچکدوم بتونن به ما اپل برسن کم الکی نیست ها

  3. مقایسه ویدیویی تست دوربین پی ۲۰ پرو با نوت رو ندارید؟

  4. اوهوووووو ینی هواوی از اپل هم بهتر شده؟ دادم خواب میبینیم؟ مگ داریم