اندروید پای برای گلکسی نوت 9

آغاز انتشار نسخه بتای اندروید پای برای گلکسی نوت 9 در چند کشور

سامسونگ نسخه بتای اندروید پای برای گلکسی نوت 9 را در چندین کشور مختلف ارائه کرد. آپدیت جدید سامسونگ تغییرات بسیاری را در Galaxy Note 9 به همراه خواهد داشت که در ادامه، آنها را بیان خواهیم کرد.

حدود دو ماه پیش بود که کمپانی کره‌ای سامسونگ، تست اندروید 9 و رابط کاربری جدید One UI را بر روی دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کره جنوبی و آمریکا آغاز کرد. در آن زمان، منابع مختلف از ثبت نام برای تست بتای اندروید جدید برای گلکسی نوت 9 در کشور آمریکا خبر داده بودند، اما خبری از ارائه این به‌روزرسانی نبود. اما حالا سامسونگ نام‌نویسی برای تست نسخه جدید اندروید را آغاز کرده و و فریمور آن را به صورت OTA در اختیار کاربران کشورهای آلمان و هند قرار داده است. علاوه بر این، کاربران آمریکایی که از طریق اپلیکیشن +Samsung ثبت نام کرده بودند نیز می‌توانند آپدیت جدید سامسونگ را به صورت OTA دریافت کنند.

اندروید پای برای گلکسی نوت 9 حدود 1.6 گیگابایت حجم دارد

بتای اندروید پای برای گلکسی نوت 9 با حجم 1532 مگابایت در آلمان و 1681 مگابایت در آمریکا ارائه شده است. ظاهرا فعلا این آپدیت فقط برای نسخه آنلاک گلکسی نوت 9 در آمریکا منتشر شده است. کاربران کشورهای هند و آلمان برای تجربه نسخه جدید اندروید باید در سریع‌ترین زمان ممکن، از طریق اپلیکیشن Samsung Members اقدام کنند زیرا سامسونگ تنها به تعداد محدودی از افراد اجازه می‌دهد نسخه آزمایشی را نصب کنند.

آپدیت پیش رو پشتیبانی از ایموجی‌های Unicode 11.0، استایل‌های جدید برای ساعت، تغییرات شکل ظاهری رابط کاربری، اضافه شدن پشتیبانی از نمایشگر دوگانه به Samsung DeX و شکل ظاهری تازه برای اغلب نرم افزارهای اصلی سامسونگ را به ارمغان می‌آورد. احتمالا طی هفته‌های آینده شاهد ارائه این آپدیت برای کاربران سایر کشورهای اروپایی نیز خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. شما نگران سامسونگ نباش اونقدری که باید فروش خودشو داره که ب زمین نخوره

  2. خدایی فک نکنم الان دیگ کسی مثل سابق طرفدار سامسونگ باشن البته نه که نداشته باشه ولی ب نظرم نصف شده

  3. برند گوشی بترکون😂