گوشی گلکسی A8s سامسونگ

چهره حقیقی گوشی گلکسی A8s سامسونگ در سایت تنا به نمایش درآمد

با صدور تاییدیه از سوی رگولاتوری چین (TENAA) برای گوشی گلکسی A8s سامسونگ، تصاویری واقعی از آن در وب‌سایت این نهاد منتشر شد. در این تصاویر می‌توانیم زبان طراحی، رنگ و تعداد دوربین‌های محصول جدید کمپانی کره‌ای را ببینیم.

سامسونگ پس از اخذ تاییدیه FCC در امریکا، اکنون در حال گرفتن مجوزهای لازم از نهادهای چینی است تا همه چیز برای رونمایی از گوشی گلکسی A8s در تاریخ نوزدهم آبان ماه (10 دسامبر) آماده باشد. البته در سایت تنا، اطلاعاتی از مشخصات فنی دستگاه به چشم نمی‌خورد و تنها ویژگی‌های ظاهری آن به نمایش درآمده است.

در پنل پشتی دستگاه که به نظر می‌رسد رنگ گرادیانی دارد، دوربین سه‌گانه‌ای را با چیدمان عمودی می‌توان یافت. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، این مجموعه از یک لنز اصلی 24 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، یک لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و یک لنز 5 مگاپیکسلی f/2.2 برای عمق‌سنجی تشکیل شده است. در جلوی دستگاه نیز، پنل 6.39 اینچی Infinity-O با حفره‌ای کوچک در گوشه سمت چپ را می‌بینید که از دوربین سلفی (احتمالا 24 مگاپیکسلی) میزبانی می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی ای 8 اس به تراشه اسنپدراگون 710 و 6 گیگ حافظه رم تجهیز باشد و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی آن را تامین کند.

تصاویر گوشی گلکسی A8s سامسونگ در سایت TENAA

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این گوشی مخصوص بازار چین هست تو ایران نمیاد

  2. خوبه خوشگل و دلنشینه…کیفیتشم امیدوارم راضی کننده باشه