بی ام و آی نکست

نگاه اولیه به خودرو بی ام و آی نکست (گجت تی وی)

بی ام و آی نکست (BMW iNext) یکی از مفهومی‌ترین و جذاب‌ترین محصولاتی بود که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. اگر از طرفداران BMW هستید، با ما همراه باشید تا نگاهی اجمالی به این خودرو زیبا داشته باشیم.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس از نهم آذر رسما آغاز شده است و فردا به پایان می‌رسد. پیش‌تر 24 خودروی جذاب و برتر در این رویداد را معرفی کرده بودیم. برخی از این محصولات، از نخستین روزهای سال آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و عرضه برخی دیگر از آنها ممکن است تا سال 2021 یا 2022 نیز طول بکشد. BMW iNext از جمله همین خودروهای دوست‌داشتنی و مهم است که به این زودی‌ها شاهد عرضه آن به بازار نخواهیم بود.

محصول جدید آلمانی‌ها یک SUV نبوده و سازندگان، آن را در دسته SAV به معنی “Sport Activiy Vehicle” قرار می‌دهند زیرا این خودروی الکتریکی با طراحی مشابه محصولات آف‌رود و شاسی‌بلند، می‌تواند مسافتی 700 کیلومتری را با یک بار شارژ طی کند. بی ام و از فناوری خودران سطح 3 در آی نکست بهره برده است تا در حین رانندگی، یک دستیار هوشمند داشته باشید. به علاوه، به صورت پیش‌فرض می‌توان هات اسپات 5G بی سیم را در این خودرو پیدا کرد.

اگر می‌خواهید با طراحی، امکانات و قابلیت‌های دیگر BMW iNext آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم تا مهمان گجت تی وی این بخش باشید.

نگاه اولیه به بی ام و آی نکست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اخه همه کسی به آفرود نیاز ندارن که

  2. اگه bmw به عنوان فضاپیما معرفیش می کرد کسی شک نمی کرد

  3. با تشکر از گجت نیوز عزیز بابت این ویدئوهای بینظیر
    ازتون خواهش میکنم یک مصاحبه کوچیک با این گوینده ی ویدئوها انجام بدین،صداشون بینظیره،بیانشون بینظیر
    تو یه کلام فرشته ی کم نظیره

  4. فک نکنم اینا مث ایران تمدید و این چیزا داشته باشن ن؟