محبوب ‌ترین گوشی های اندرویدی

محبوب ‌ترین گوشی های اندرویدی در ماه نوامبر از نگاه انتوتو

انتوتو یک لیست از محبوب ‌ترین گوشی های اندرویدی ماه نوامبر در چین را منتشر کرد. این لیست به خوبی نشان می‌دهد که کاربران چینی به کدام یک از انواع گوشی‌های هوشمند، علاقه دارند.

در لیست جدید محبوب ‌ترین گوشی های اندرویدی که توسط سایت انتوتو منتشر شده است، گوشی‌های چینی سهم زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. اسمارت فون شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن با 97 درصد امتیاز توانسته رتبه اول را در لیست به دست آورد؛ دستگاهی که در بخش عقب دارای بدنه شفاف است. سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس و میزو 16 به طور مشترک و با کسب 96 درصد امتیاز، در رتبه دوم قرار دارند.

گوشی‌های هوشمند اوپو فایند ایکس، هواوی میت 10 پرو و میزو 16 پلاس هم با 95 درصد امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. اسمارتفون دیگری که موفق شده است با 94 درصد امتیاز در رتبه چهارم قرار گیرد، وان پلاس 6 نام دارد. هواوی میت 10 و ویوو نکس آلتیمیت (Vivo NEX Ultimate) به صورت مشترک دارای 93 درصد امتیاز هستند. آخرین اسمارت فون اندرویدی که در رده دهم قرار دارد، سامسونگ گلکسی اس 8 با 92 درصد امتیاز است.

هنگامی که لیست جدید را با رده‌بندی ماه گذشته مقایسه می‌کنیم، به نظر می‌رسد که فهرست بدون تغییر باقی مانده است؛ تنها گوشی هوشمند جدیدی که در رده آخر لیست، جایگزین Xiaomi Mi MIX 2S شده است، گلکسی اس 8 پلاس نام دارد.

محبوب ‌ترین گوشی های اندرویدی

زمان بیشتری باید بگذرد تا گوشی‌های جدیدی همانند وان پلاس 6 تی، شیائومی می میکس 3 و نوبیا ایکس وارد لیست محبوب ‌ترین گوشی های اندرویدی در کشور چین شوند.

در خبرهای مرتبط، بهترین لیست عملکرد ماه نوامبر به چیپست کایرین 980 اشاره دارد که قدرت اسمارت فون‌هایی همچون هواوی میت 20 ایکس، میت 20 و میت 20 پرو را تامین می‌کند. گوشی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) در جایگاه چهارم محصولاتی قرار دارد که توسط چیپست کایرین 980 پشتیبانی می‌شوند.

شیائومی بلک شارک هلو با تراشه اسنپدراگون 845 و 10 گیگابایت رم در رتبه پنجم قرار دارد؛ همچنین گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک، وان پلاس 6 تی، نوبیا ایکس، وان پلاس 6 و شیائومی می 8 نیز از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت دریافت می‌کنند و جزو 10 مورد از لیست منتشرشده محبوب ‌ترین گوشی های اندرویدی با عملکرد بالای آنتوتو در ماه نوامبر قرار دارند.