آپدیت آی او اس 12.1.1

دریافت آپدیت آی او اس 12.1.1 سبب بروز مشکل در اتصال به اینترنت می‌شود

آپدیت آی او اس 12.1.1 سبب قطع اتصال به اینترنت از طریق شبکه موبایل برای برخی کاربران شده است. نکته جالب اینجاست که اپل پیشتر از وجود چنین ایرادی در آپدیت آی او اس 12.1.1 خبر داشته است!

هفته گذشته، اپل آپدیت آی او اس 12.1.1 را برای گوشی های آیفون منتشر کرد. اگرچه با این آپدیت نحوه استفاده از سرویس FaceTime به منظور برقراری تماس‌های تصویری بهبود پیدا کرد، اما برخی کاربران با مشکلی اساسی رو به رو شدند. عده‌ای از کاربران بعد از دریافت آپدیت آی او اس 12.1.1 دیگر قادر به اتصال به اپراتور خود نبوده و نمی‌توانند از طریق اتصال موبایل به اینترنت متصل شوند.

نحوه خرابکاری آپدیت آی او اس 12.1.1

به نظر می‌رسد آپدیت آی او اس 12.1.1 کاربران واقع در کشورهای مختلف را تحت تاثیر قرار داده است. عملکرد آن بر روی هر دستگاه یکسان نبوده و ممکن است هر جا به شیوه‌ای متفاوت دردسر ایجاد کند. به عنوان نمونه برخی کاربران مدعی امکان استفاده از مرورگر سافاری تحت اتصال شبکه 4G LTE هستند، اما امکان باز کردن دیگر اپلیکیشن‌ها برایشان وجود ندارد. کاربری دیگر مدعی شده در زمان استفاده از توییتر و آمازون، اتصال به شبکه موبایل LTE برایش مقدور نیست، اما این امکان حین استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل و همچنین واتس اپ برایش فراهم می‌شود. عده دیگری بعد از دریافت آپدیت آی او اس 12.1.1 به طور کامل از اتصال به اینترنت از طریق اپراتور موبایل محروم شده و برای وصل شده به شبکه جهانی اطلاعات ناچار به روی آوردن به شبکه‌های وای فای محلی هستند.

آپدیت آی او اس 12.1.1

تعدادی از کاربران اعلام کردند هارد ریبوت و همچنین دریافت جدیدترین آپدیت تنظیمات منتشرشده توسط خود اپراتورها مشکل را رفع نکرده است. نکته بسیار مهم که از بی‌توجه بودن اپل به کاربرانش خبر می‌دهد اطلاع شرکت از این ایراد پیش از انتشار آپدیت محسوب می‌شود! کاربران و توسعه‌دهندگان تست‌کننده نسخه بتای آپدیت آی او اس 12.1.1 به اپل درباره وجود چنین ایرادی گزارش داده بودند، اما مشکل بدون برطرف شدن در قالب نسخه پایدار آپدیت، برای همه کاربران دردسر ایجاد کرد.

اگر هنوز آپدیت آی او اس 12.1.1 را دریافت نکرده‌اید، از انجام این کار خودداری کنید. اپل باید به زودی این مشکل را برطرف کرده و یا تست نسخه بتای آپدیت بعدی سیستم عامل آی او اس 12 را شروع کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. کلا ناف اپل رو با گند کاری بریدن…خخخ

  2. ایفون همیشه اینجوریه بعد ابدیت ای او اس یه چیزیش میشه

  3. رساتی چند وقته خبری از ایفون نیست
    ن ایفون ن خود اپل

  4. از من که مشکلی براش پیش نیومده نه اینترنت وای فای نه اینترنت سیم کارت، کوشیمم 6s هست.