تصویر گلکسی S10 پلاس

تصویر گلکسی S10 پلاس در کارخانه سامسونگ فاش شد

جدیدترین تصویر گلکسی S10 پلاس در دنیای واقعی منتشر شد. این عکس سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس (+Samsung Galaxy S10) نشان می‌دهد برخی شایعات پیشین درباره آن صحت داشته و برخی دیگر غیر واقعی بوده‌اند.

سه ماه مانده به تاریخ رونمایی رسمی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، روز به روز حجم شایعات و اخبار منتشر شده درباره آن‌ها بیشتر می‌شود. بعد از انتشار ویدیوی 360 درجه و رندرهای گلکسی اس 10 پلاس، اکنون شاهد تصویر گلکسی S10 پلاس در دنیای واقعی هستیم. این گوشی به نظر یک نمونه اولیه رسیده و بر اساس محتویات نمایشگر آن، در یک کارخانه سامسونگ در حال تست شدن است.

درست همانند نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ که چندی پیش تصاویر واقعی آن در رویداد Snapdragon Summit کوالکام منتشر شد، در گوشه بالا و سمت راست گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز یک ناچ عجیب و غیر متداول دیده می‌شود، با این تفاوت که این مرتبه دو سنسور دوربین بر روی بریدگی بالای نمایشگر وجود دارد. پیشتر تصور می‌کردیم در این گوشی خبری از ناچ نبوده و ماژول دوربین درست روی گوشه‌ای از نمایشگر قرار می‌گیرد.

همچنین برخلاف نمونه اولیه گوشی 5G سامسونگ، طبق جدیدترین تصویر گلکسی S10 پلاس، این گوشی در بالا و پایین صفحه نمایش حاشیه‌های به مراتب کمتری دارد که از نهایی شدن طراحی یا حداقل نزدیک شدن آن به طراحی نهایی خبر می‌دهد. انتظار داشتیم مدل‌های پرچمدار خانواده Galaxy S10 به نمایشگرهای دارای انحنا در دو طرف مجهز شوند، اما طبق تصویر گلکسی S10 پلاس خبری از چنین صفحه نمایشی نیست!

تصویر گلکسی S10 پلاس

متاسفانه عکسی از پنل پشتی این نمونه اولیه منتشر نشده است. با توجه به تست دوربین گوشی بر اساس محتویات نمایشگر نمونه اولیه، انتظار داریم ماژول دوربین این مدل نیز در مراحل پایانی توسعه قرار داشته باشد. از آنجایی که طبق اخبار، یکی از مدل‌های گلکسی اس 10 سامسونگ به 6 دوربین مجهز خواهد شد، انتظار داریم روی پنل پشتی مدل پلاس یک ماژول دوربین چهارگانه وجود داشته باشد.

به عنوان دیگر مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس باید به نمایشگر سوپر AMOLED دارای اندازه 6.4 اینچ، تراشه اگزینوس 9820 و یا اسنپدراگون 855 (بسته به نسخه خریداری شده)، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی (پایین‌ترین نسخه) و یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. سیستم عامل دستگاه به صورت پیش‌فرض اندروید 9 پای است.