سامسونگ گلکسی ای 8 اس

سامسونگ گلکسی ای 8 اس ، اولین موبایل دنیا با دوربین سلفی درون صفحه‌ای معرفی شد

سامسونگ گلکسی ای 8 اس (Samsung Galaxy A8s) به عنوان اولین موبایل دنیا با دوربین سلفی درون صفحه‌ای معرفی شد. در ادامه، نگاهی دقیق به مشخصات فنی، امکانات و قیمت گلکسی ای ۸ اس خواهیم داشت.

انتظارها به پایان رسید و سرانجام نخستین گوشی دنیا با دوربینی که داخل صفحه نمایش تعبیه شده، پیش روی همگان قرار گرفت. البته باید گفت که منظور از «داخل نمایشگر»، وجود یک برش بر روی صفحه نمایش و قرارگیری دوربین در آن است و فعلا خبری از دوربین سلفی «زیر نمایشگر» نیست. با این حال، گلکسی A8s در نوع خود اولین بوده و نخستین موبایل جهان با نمایشگر Infinity-O محسوب می‌شود.

تصور می‌کنید این تلفن هوشمند و طراحی جدید تا چه اندازه مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد؟

سامسونگ گلکسی ای 8 اس

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای 8 اس

در بخش جلویی، سازندگان از یک نمایشگر 6.4 اینچی IPS با وضوح 1080×2340 و نسبت 19.5:9 بهره برده‌اند و قطر دوربین سلفی نیز تنها 6.7 میلی‌متر است.

همان‌طور که در تصاویر نیز می‌بینید، نوار وضعیت و اطلاعات مربوط به آن در یک راستا با دوربین سلفی قرار گرفته‌اند تا این بخش جلوه‌ای بهتر پیدا کند. این اقدام باعث شده تا نوار وضعیت کمی از حاشیه بالای صفحه فاصله بگیرد و یک فضای خالی مرده را در بخش بالایی ایجاد کند. با این حال، سازندگان ادعا می‌کنند نسبت صفحه به بدنه دستگاه به 91.56 درصد رسیده است.

سامسونگ گلکسی ای 8 اس

زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 710 به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران است و خریداران می‌توانند سامسونگ گلکسی ای 8 اس را با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

ثبت لحظات شیرین با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی

تعبیه دوربین سلفی در صفحه نمایش به معنی استفاده از یک دورین ضعیف نیست؛ سامسونگ از یک سنسور 24 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و قابلیت تشخیص چهره بهره برده است تا کاربران بتوانند لحظات مختلف را به بهترین شکل ممکن ثبت کنند. در بخش پشتی مجموعا سه دوربین وجود دارد: دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت اطلاعات مربوط به عمق و دوربین سوم 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو مرحله‌ای.

باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی، پورت USB Type-C، ان اف سی، پشتیبانی از دستیار دیجیتالی بیکسبی و اندروید 8.1 اوریو، از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی ای 8 اس هستند. لازم به ذکر است که در این گوشی نمی‌توان جک 3.5 میلی‌متری صدا را پیدا کرد.

سامسونگ گلکسی ای 8 اس

سامسونگ هنوز قیمت نهایی گلکسی A8s را اعلام نکرده و برای این کار می‌خواهد تا 20 دسامبر (29 آذر) منتظر بماند. ظاهرا مدیران می‌خواهند تا معرفی هواوی نوا 4 و اعلام قیمت آن صبر کنند تا بتوانند محصول جدید خود را با قیمتی رقابتی به میدان بفرستند. زمان عرضه دستگاه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

سامسونگ گلکسی ای 8 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. این خبر هم کار کنید که سامسونگی که اپل رو به خاطر حذف aux مسخره میکرد خودش هم بیاد این کارو بکنه

  2. چند روز دیگه هواوی کپی برابر اصلشو میزنه…ولی هیچ وقت جنس چینی مثل کره با کیفت نمیشه

  3. من خوشم اومد یه زیابی خاصی داره

  4. چقدر بدون اختار قبلی

  5. خیر است چند روز هووای کپی اش را برای هووای فن ها تولید میکنه!

  6. چرا اول ای 9 رو زد بعد ای 8؟؟

  7. بالاخره دست خودشو زد

  8. خیلی جالب شده ولی کاش اپر انگشت را در بغل مثل ای 7 2018 میکرد ک زشت دیده نشود در ضمن سامسونگ چرا گوشیهای با سایز 4.7 اینچ مثل ای 3 -2017 نمی سازد ..

  9. جلوش خوبه ولی دیگه از سامسونگ بعید بود پشت گوشیو مثل شیائومی یا ایفون کنه