گوشی آنر وی 20

گوشی هواوی آنر وی 20 با دوربین 48 مگاپیکسلی به زودی معرفی می‌شود

طرفداران هواوی مشتاقانه منتظر جانشین پرچمدار سال گذشته، یعنی آنر وی 10 هستند. انتظار می‌رود که گوشی آنر وی 20 (Honor V20) با دوربین 48 مگاپیکسلی به زودی معزفی شود.

شرکت هواوی ارسال دعوت‌نامه برای رویداد معرفی آنر وی 20 در چین را آغاز کرده است. دعوت‌نامه ارسال شده برای CNMO نشان می‌دهد که گوشی آنر وی 20 در تاریخ 26 دسامبر (پنجم دی ماه) معرفی خواهد شد؛ این اسمارت فون به دوربین 48 مگاپیکسل مجهز است. تصاویر دعوت‌نامه نشان می‌دهد که هواوی آنر وی 20، اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که دارای دوربین 48 مگاپیکسلی است. این دستگاه در دانشگاه تکنولوژی پکن و در تاریخ ذکرشده معرفی می‌شود. شرکت هواوی به افرادی که دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند، توصیه کرده است تا آن را در روز معرفی آنر وی 20 همراه خود داشته باشند.

گوشی آنر وی 20

شایعات منتشر شده درباره اسمارت فون نشان می‌دهند که یک دوربین درون صفحه نمایش خواهد داشت. نمایشگر گوشی از وضوح Full HD+ یا 1080×2310 پیکسل پشتیبانی می‌کند و دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است.

شرکت هواوی تراشه کایرین 980 را برای آنر وی 20 در نظر گرفته است. تاکنون اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری این گوشی هوشمند در دسترس نیست، اما توانسته گواهینامه 3C را در کشور چین دریافت کند که نشان می‌دهد از فناوری شارژ سریع 22.5W پشتیبانی خواهد کرد.

یکی دیگر از شایعات پیرامون آنر وی 20 نشان می‌دهد که مجهز به دوربین سه بعدی بوده و از طریق آن می‌تواند مدل‌های سه بعدی از افراد و اشیا برای واقعیت افزوده ایجاد کند؛ این مسئله نشان می‌دهد که گوشی دارای سنسور TOF خواهد بود.

سایر ویژگی‌های اسمارت فون جدید هواوی مخفی مانده است. به نظر می‌رسد که گوشی آنر وی 20 با قیمت اولیه 2799 یوان (حدود 406 دلار) در چین قیمت‌گذاری شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هر فقط معرفی شد بعد

  2. به به به این میگن دوربین

  3. این 48 مگا پیکسلی مد شده ها