اپلیکیشن تلوبیون

تجربه کاربری لذت‌بخش‌تر با آپدیت جدید اپلیکیشن تلوبیون

تلوبیون با ارائه سرویس تلویزیون آنلاین، طرفداران و تماشاگران 30 شبکه‌ تلویزیونی را آسوده‌خاطر کرده است که هیچ برنامه‌ای را از دست نخواهند داد. بنابراین افراد می‌توانند با استفاده از تلوبیون برنامه‌های تلویزیونی محبوب خود را در ساعت دلخواهشان تماشا کنند؛ اما تیم تلوبیون به ارائه برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی در نسخه دسکتاپ بسنده نکرده و با ارائه اپلیکیشن ویژه گوشی های هوشمند اندروید، قابلیت‌ها و امکانات بیشتری را در اختیار طرفداران خود قرار داده است.

از جمله قابلیت‌های اپلیکیشن تلوبیون می‌توان به امکان آرشیو برنامه‌های مورد علاقه، مشاهده برنامه در کیفیت‌های مختلف و… اشاره کرد. این امکانات باعث شده است اپلیکیشن تلوبیون بین فارسی‌زبانان طرفداران زیادی پیدا کند و حدود 7 میلیون نصب فعال داشته باشد.

استقبال چشمگیر کاربران از اپلیکیشن تلوبیون باعث شد تیم فنی و محصول این مجموعه به دنبال بهبود ویژگی‌های برنامه تلوبیون باشند. به‌روزرسانی جدید این اپ تغییرات قابل توجهی داشته که نتیجه آن کاربری آسان و دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف اپلیکیشن است. در ادامه تغییرات آپدیت جدید اپلیکیشن تلوبیون را بررسی می‌کنیم:

تغییرات کلی در محیط برنامه

کاربران با ورود به برنامه می‌توانند بلافاصله متوجه تغییرات در محیط کاربری اپلیکیشن شوند. چرا که منو با حالت کشویی از برنامه حذف شده و به جای آن پنج دسته‌بندی خانه، پخش زنده، جستجو، آرشیو و پروفایل در قسمت پایین برنامه در نظر گرفته‌ شده است. در نسخه جدید اپ، به جای نمایش شبکه‌های تلویزیونی در صفحه اول برنامه، دسته‌بندی‌های مختلف نظیر پیشنهاد تلوبیون، سریال‌ها، فیلم‌ها، کودکان و پربازدیدترین‌ها در این صفحه قرار دارند. همچنین ترندها و دسته‌بندی‌های داغ هر روز با هشتگ در بالاترین قسمت صفحه اصلی قرار گرفته‌اند که این موضوع دسترسی کاربران را به برنامه‌های پربیننده آسان‌تر می‌کند.

پیشنهادات تلوبیون

در صفحه خانه و در قسمت پیشنهادات تلوبیون هیجان‌انگیز‌ترین و جذاب‌ترین قسمت‌های هر برنامه به صورت جداگانه نمایش داده می‌شود. بنابراین بخش‌های جالب برنامه‌های مختلف نظیر حالا خورشید، خندوانه، برنامه نود، گل‌ها و لحظات حساس لیگ، اخبار ورزشی، نماهنگ‌های زیبا و… در ویدئوهای کوتاه چند دقیقه‎ای در دسترس کاربران قرار دارد.

اپلیکیشن تلوبیون

ویدئو شناور

یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌هایی که در آپدیت جدید اپ تلوبیون وجود دارد، قابلیت ویدئو شناور است. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند ویدئوی در حال پخش را به سمت پایین بکشند تا برنامه با ابعاد کوچک‌تر در سمت راست و پایین صفحه گوشی قرار بگیرد. در این حالت امکان جستجو در برنامه و بین دسته‌بندی‌های مختلف وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که کاربران از پخش ویدئو منصرف شوند، کافی است ویدئو را به سمت چپ صفحه گوشی بکشند تا ویدئو در حال پخش بسته شود یا می‌توانند با کشیدن ویدئو به سمت بالا، مجددا آن را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده می‌کنند.

اپلیکیشن تلوبیون

آرشیو تقویمی

این آرشیو یکی دیگر از ویژگی‌های جدید اپلیکیشن تلوبیون است. در این قسمت کاربران می‌توانند با توجه به تاریخ برنامه تلوزیونی مورد نظرشان، برنامه را پیدا کنند. برای مثال اگر نام برنامه را فراموش کرده‌اند اما زمان تقریبی پخش آن را می‌دانند با استفاده از آرشیو تقویمی می‌توانند برنامه را پیدا کنند. این قابلیت با توجه به حجم بالای برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی بسیار کارآمد است.

اپلیکیشن تلوبیون

پخش زنده

در این قسمت همه شبکه‌های تلویزیونی قرار گرفته‌اند. بنابراین کاربران می‌توانند با انتخاب هر شبکه تلویزیونی، برنامه‌های در حال پخش از شبکه مورد نظر را مشاهده کنند. همچنین جدیدترین برنامه های پخش شده از هر شبکه به صورت تفکیک شده زیر پلیر نمایش داده می‌شوند.

اپلیکیشن تلوبیون

جستجو

این بخش برای پیدا کردن سریع و دسترسی مستقیم به برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها در نظر گرفته شده است. بنابراین کاربران می‌توانند با جستجوی نام برنامه مورد نظر، همه قسمت‌های پخش شده برنامه را مشاهده کنند. نتایج جست‌وجو به تفکیک مجموعه برنامه‌ها و جدیدترین کلیپ‌ها پخش شده نمایش داده می‌شوند.

اپلیکیشن تلوبیون

تغییرات بسیار جذاب و کاربردی اپلیکیشن تلوبیون، باعث شده است نسخه جدید این برنامه کاربردی‌تر شده و دسترسی کاربران به محتواهای مورد نظرشان با سادگی بیشتری انجام شود. بنابراین اگر شما هم از طرفداران این اپلیکیشن هستید، می‌توانید به‌روزرسانی جدید برنامه را دریافت کرده و کاربری لذت‌بخشی را تجربه کنید. برای دریافت اپلیکیشن در گوگل پلی نام تلوبیون را جستجو کنید.

دانلود اپلیکیشن تلوبیون از کافه بازار

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بسیار خوب موفق باشید

  2. با گوشی کی میشه برنامه دید اصلا