هواوی آنر وی 20

هواوی آنر وی 20 اولین گوشی دنیا با دوربین 48 مگاپیکسلی است

نمونه اولیه هواوی آنر وی 20 (Huawei Honor V20) با دوربین سلفی درون صفحه‌ای در هنگ‌کنگ نمایش داده شد. آنر V20 نخستین گوشی دنیا با دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی است.

امروز کمپانی هواوی با برگزاری مراسمی اختصاصی در هنگ‌کنگ، پرچمدار جدید خود یعنی Honor View 20 را به همراه فناوری جدید Link Turbo معرفی کرد. این اسمارت فون هنوز به صورت عمومی رونمایی نشده است و مدیران قصد دارند در تاریخ 26 دسامبر (5 دی) آن را پیش روی همگان قرار دهند. با این وجود، تصاویر نسخه آزمایشی هواوی آنر وی 20 و بسیاری از اطلاعات آن در اختیار ما قرار گرفته است تا پیش از موعد مقرر، با اولین موبایل مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی در دنیا آشنا شویم.

هواوی آنر وی 20

یکی از دستاوردهای مهم در این گوشی، Link Turbo است؛ تکنولوژی بسیار خوبی که به شما اجازه می‌دهد به صورت هم‌زمان از وای فای و شبکه 4G استفاده کنید. در این صورت، اتصال اینترنت در محیط‌های عمومی ضعیف نخواهد بود.

مدیران هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی هواوی آنر وی 20 نداشتند و گوشی نیز در بدنه‌ای پیش‌تولید با قابی بزرگ در اختیار مهمانان قرار گرفته بود. با این حال، سازندگان می‌گویند از نمایشگری کم‌حاشیه و جدید به نام Full-View Display 3.0 با برشی 4.5 میلی‌متری برای دوربین سلفی استفاده کرده‌اند. زیر قاب، چیپست کایرین 980 به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران است و به کمک واحد پردازشی عصبی دوگانه خود، استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی را در این اسمارت فون امکان‌پذیر می‌کند. هواوی ادعا می‌کند که دوربین 48 مگاپیکسلی آنر وی 20 عملکردی یکسان با دوربین‌های تک‌لنزی بازتابی (SLR) خواهد داشت.

هواوی آنر وی 20

در مورد دوربین صحبت کردیم، بد نیست بدانید که حسگر 48 مگاپیکسلی IMX586 شرکت سونی در واقع یک سنسور بزرگ 1/2 اینچی (پیکسل‌های 0.8 میکرومتری) با آرایه رنگ Quad Bayer بوده و پیکسل‌های مجاور 2×2 در رنگ‌های یکسان را بر روی یکدیگر انباشت می‌کند. در تئوری، پرچمدار جدید آنر باید قادر به ثبت تصاویر 12 مگاپیکسلی با نویزی پایین در محیط‌های کم‌نور باشد. بر خلاف سایر پرچمداران، هواوی به همین حسگر قدرتمند اتکا کرده و سیستم دوربین دوگانه، سه گانه یا حتی چهارگانه را کنار گذاشته است. عکس‌های ضمیمه‌شده، چند نمونه تصویر ثبت‌شده با این دوربین 48 مگاپیکسلی هستند:

دستگاه پیش رو در تاریخ 26 دسامبر (5 دی)، با نام V20 در چین معرفی خواهد شد. نسخه جهانی این تلفن هوشمند نیز در تاریخ 22 ژانویه (2 بهمن) در پاریس رونمایی می‌شود.

هواوی آنر وی 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شیائومی هم یدونه زده که