گلکسی ای 8 اس

پنل نمایشگر سامسونگ گلکسی ای 8 اس از سایر گوشی‌های سری A متفاوت است

سامسونگ گلکسی ای 8 اس (Samsung حرف اضافه متفاوت) به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی روی نمایشگر معرفی شد. یکی دیگر از تفاوت‌های سامسونگ گلکسی A8s به نوع پنل نمایشگر آن مربوط می‌شود.

گلکسی ای 8 اس نخستین گوشی مجهز به نمایشگر Infinity-O سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی که تحت سری A، میان‌رده‌های نزدیک به پرچمداران سری S، معرفی شده است، با دیگر محصولات این سری تفاوت‌های مهمی دارد. به عنوان نمونه روی نمایشگر آن حفره‌ای به منظور قرارگیری دوربین سلفی قرار داشته و از طرفی درون گوشی درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری وجود ندارد. یکی دیگر از تفاوت‌های اساسی این گوشی با دیگر محصولات سری A به نوع پنل آن مربوط می‌شود.

پنل ال سی دی گلکسی ای 8 اس

برخلاف سایر میان‌رده‌های گران قیمت این سری، در گلکسی ای 8 اس خبری از پنل‌های باکیفیت سوپر امولد نبوده و در عوض شاهد استفاده از یک پنل ال سی دی هستیم. مدت‌ها است داشتن نمایشگرهای سوپر امولد بسیار باکیفیت، یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های گوشی های هوشمند سامسونگ برای کاربران تلقی می‌شود، اما این ویژگی در گلکسی ای 8 اس وجود ندارد. کمبود آزاردهنده دیگر، عدم امکان استفاده از آن به وسیله هدفون‌ها و هدست‌های دارای جک 3.5 میلی‌متری است.

پیشتر نیز بر اساس برخی اخبار شنیده بودیم سامسونگ در سال 2019، در تعدادی از محصولات سری A از پنل صفحه نمایش ال سی دی استفاده خواهد کرد، اما این اتفاق زودتر از زمان مورد انتظار رخ داد.

گلکسی ای 8 اس

با توجه به سطح انتظار بالای کاربران از کیفیت نمایشگرهای گوشی های هوشمند سامسونگ، امیدواریم صفحه نمایش ال سی دی سامسونگ گلکسی ای 8 اس بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

از طرفی می‌دانیم گلکسی اس 10 نیز به نمایشگر Infinity-O مجهز خواهد شد. به این ترتیب شاید در پرچمدار بعدی سامسونگ نیز قید پنل سوپر امولد زده شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. با این همه مانوری ک برا این گوشی دادن و سرو صدا کردن انتظار همچین تفاوتی هم داشتیم

  2. همیشه سامسونگ اینو میگه ولی با جتنس قبلیش هیچ فرقی نداره

  3. متاسفانه چرا سامسونگ در گوشهای میان رده اش چراغ هشدار نوتیفیکیشن تعبیه نمیکند و نه ساعت همیشه روشن الوییز ان در این گوشی نیست .. و پنل پشتی گوشی جای اثر انگشت هم کاش بغل می گذاشت که زیباتر دیده بشود…