بهترین بازی های رایگان آی او اسی

بهترین بازی های رایگان آی او اسی برای آیپد و آیفون در سال 2018

سایت فون آرنا فهرستی از بهترین بازی های رایگان آی او اسی برای آیپد و آیفون در سال 2018 را منتشر کرده است که در این لیست نام عناوینی نظیر Fortnite و PUBG نیز به چشم می‌خورد. در ادامه می‌توانید این بازی‌ها را دانلود کنید.

شکی نیست که بازی به عنصری در فرهنگ عامه این روزها تبدیل شده است و تقریبا به تمام جنبه‌های زندگی ما نفوذ پیدا کرده است. محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی ما را از کتاب‌ها، لباس‌ها و هر چیز دنیوی دیگری که در اطراف ما وجود دارد فاصله می‌دهند تا مدت زمانی از زندگی خودمان را به این شکل، مشغول سرگرمی باشیم. بازی‌های زیادی در اپ استور اپل وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بر روی آیپد یا آیفون خود بریزید و از اجرای آن‌ها لذت ببرید،‌ اما به قدری تعدادشان زیاد است که شاید نتوانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. ما در این مقاله بهترین بازی های رایگان آی او اسی که سال 2018 عرضه شده است را به شما معرفی خواهیم کرد.

چه چیزی بهتر از یک بازی عالی موبایلی برای غرق شدن در زمان است؟ چه بهتر که آن بازی رایگان هم باشد. اگر شما هم صاحب یک دستگاه آی او اسی هستید، این مطلب را از دست ندهید.

بهترین بازی های رایگان آی او اسی سال 2018

Fortnite Battle Royale

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

ژانر بتل رویال این روزها به محبوبیت بسیار خوبی رسیده است و بازی Fortnite نیز یکی از محبوب‌ترین عناوین این ژانر در حال حاضر است. این بازی رایگان به همان اندازه‌ی نسخه‌ی دسکتاپیش اعتیادآور است و می‌تواند ساعت‌ها شما را به یک جنگ چندنفره‌ی مهیج ببرد تا تلاش کنید، مرد اول میدان شوید. دکمه‌های لمسی مختلفی بر روی نمایشگر گوشی ظاهر خواهد شد که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید کاراکتر را کنترل کنید.

به لطف آپدیت به Season 7، بازی Fortnite حالا می‌تواند به صورت پیشفرض با نرخ 60 فریم بر ثانیه بر روی آیفون ایکس آر، ایکس اس، ایکس اس مکس یا آیپد پرو اجرا شود.

PUBG

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

PUBG نیز حالا برای آی او اس منتشر شده تا رقیب سرسختی برای Fortnite باشد. در حالی که PUBG نخستین بازی بود که با ژانر بتل رویال وارد دنیای گوشی‌ها شد، اما فورتنایت توانست گوی سبقت را از آن برباید و در جایگاه نخست بهترین بازی های رایگان آی او اسی سال 2018 قرار گیرد. هسته‌ی گیم پلی هر دو بازی تقریبا مشابه همدیگر است، اما بخش ساخت و ساز بازی فورتنایت بهتر بوده که همین باعث محبوب‌تر شدن آن شده است.

وقتی دو بازی را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم، برتری‌هایی را در بازی PUBG نیز نسبت به رقیب می‌توانیم بیابیم. به طور مثال کار با اصلحه در این بازی بهتر است و گرافیک‌ها طبیعی‌تر هستند،‌ در حالی که گرافیک‌ها در بازی فورتنایت، سبک کارتونی دارند. نیازی به گفتن ندارد که PUBG نیز یک بازی کاملا رایگان است و همین حالا می‌توانید آن را بر روی آیپد یا آیفون خود دریافت و نصب کنید.

South Park: Phone Destroyer

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

نخستین بازی رسمی South Park بر روی موبایل، ترکیبی بین یک استراتژی در لحظه و یک بازی جمع کننده کارت است که می‌تواند ارائه کننده‌ی بهترین المان‌های هر دو ژانر به همراه نگاه تازه‌ای به دنیای «پارک جنوبی» باشد. این بازی درست همانند نسخه‌های Stick of Truth و Fractured But Whole پارک جنوبی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی، به شما اجازه می‌دهد تا در قالب یک بچه‌ی جدید یا “Douchebag” بازی را آغاز کنید.

گیم پلی بازی در قالب خود، منحصر به فرد است و از المان‌هایی که در دیگر بازی‌های جمع کننده کارت وجود دارد نیز بهره می‌برد. علاوه بر این بازی پارک جنوبی نیازمند آن است که شما در جنگ‌های چندنفره، جان رقیب را به قدری کم کنید تا از پا درآید.

Harry Potter: Hogwarts Mystery

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

حتی اگر از عاشقان هری پاتر نیستید هم بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery می‌تواند شما را به خوبی جذب خودش کند. دلیل این حرف ساده است: حتی اگر این بازی در دنیای جی. کی. رولینگ (نویسنده‌ی هری پاتر) نباشد،‌ به عنوان یک بازی می‌تواند عنوان قدرتمند و خوبی باشد. با این حال شما همچنان با دنیای رازآلود و هیجان انگیز جادوگری در اطرافتان ر و کار خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید به لطف این بازی، با دنیای پاتر و عاشقان داستان‌هایش نیز آشنا شوید.

Animal Crossing: Pocket Camp

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

این بازی مختص کنسول قدیمی نینتندو 64، به تازگی به موبایل‌ها آمده است و برای گیمرهایی که زمانی با نینتندو زندگی می‌کردند، Animal Crossing می‌تواند یادآور خاطرات خوب باشد. درست همانن نسخه اصلی بازی، شما نقش مدیر یک ارودگاه را بازی خواهید کرد و باید زمانتان را با موجودات دوست داشتنی اطرافتان سپری کنید. اگر به دنبال یک بازی برای سپری کردن چند ساعت از روز هستید، این بازی گزینه‌ی عالی است.

The Sims Mobile

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

دو شرکت EA و Maxis با همکاری یکدیگر، یکی از عناوین کلاسیک و جذاب به نام سیمز را با نام The Sims Mobile به دنیای موبایل‌ها آورده‌اند. خوشبختانه این بازی رایگان است و می‌تواند قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه کند. سیمز موبایل درست همانند نسخه کامپیوتری خود، به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های مختلفی را با کاراکترهایی که ساخته‌اید انجام دهید، اما باید توجه داشته باشید که برخی از ابعاد ساخت و سازها نسبت به نسخه کامپیوتر آن محدودتر است. با تمام این تفاسیر، سیمز موبایل یک عنوان عالی برای طرفداران این بازی به یادماندنی است تا بر روی گوشی خود نیز بتوانند از اجرای آن لذت ببرند.

Dungeon Hunter 5

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

اگر از عاشقان ژانر RPG هستید، شما باید همین حالا Dungeon Hunter 5 را دانلود کنید. این بازی می‌تواند یک عنوان MMO نیز باشد که به گیمرها اجازه می‌دهد در جنگ‌های تن به تن شرکت کنند، جایی که دیگر گیمرها به دنبال شکست دادن نیروهای دفاعی سیاه‌چال شما و به غنیمت بردن طلاهای شما هستند. سیاه‌چال شما همچنین شامل یک نسخه‌ی کنترل شده با هوش مصنوعی از کاراکتر شما (در زمانی که داخل بازی نیستید) نیز خواهد بود، پس اگر پایگاه و کاراکتر خود را به خوبی توسعه ببخشید، می‌توانید جلوی نفوذ دشمن را بگیرید و آن‌ها را شکست دهید.

Standoff 2

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

شاید محبوب‌ترین بازی چندنفره‌ی FPS کل تاریخ، کانتر استریک باشد. متأسفانه هیچگاه این بازی به موبایل راه نیافت، اما توسعه دهندگان با الهام گرفتن از این بازی، موفق شده‌اند یک بازی تیراندازی کلاسیک مشابه با Counter Strike را عرضه کنند. Sandoff 2 یک بازی تیراندازی عالی است که با موفقیت، حس و حال اجرای بازی CS:GO را در قالب یک بازی آی او اسی ارائه می‌کند.

Full of Stars

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

فکر به آینده هم فریبنده و هم دلتنگ کننده است، در حالی که بشر سرانجام می‌تواند ستاره‌ها را درنوردد و از سیستم خورشیدی فعلی فراتر برود، اما بعید به نظر می‌رسد تماشای آن به عمر ما قد دهد. در بازی Full of Stars،‌شما می‌توانید نقش آخرین بشر در کشتی نوع را بازی کنید؛‌ کشتی که حامل آخرین نسل بشر در جهان است. از آنجایی که دیگر زمینی وجود ندارد، شما باید به دنبال یک خانه‌ی جدید در یک داستان ماجراجویانه باشید.

Iron Blade

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

بازی افسانه‌ای هک اند کلش RPG شرکت گیم لافت، می‌تواند بهترین معرفی کننده‌ی این ژانر باشد. شما باید با موجودات تخیلی قرون وسطایی اروپا بجنگید. مهم است بفهمید که از کجا می‌توانید امتیاز جمع کنید. به هر حال در بازی Iron Blade شما می‌توانید سلاح‌های خود را بسازید،‌ مهارت‌های مختلف خود را قدرتمندتر بکنید و به طور کلی، زمان خوبی را با اجرای بازی سپری کنید.

BlackBox

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

بازی‌های پازلی معمولا اعتیادآور هستند، اما BlackBox مرزهای جذابیت را هم جابجا کرده است! این عنوان شما را مجبور می‌کند تا برای حل پازل‌ها، از کاوش در دستگاه و سنسورهای داخلی آن استفاده کنید. این بازی در واقع شما را مجبور می‌کند تا گوشی را بچرخوانید و با فکر کردن، راه حل‌های مختلفی را پیدا کنید. بیشتر از این نمی‌خواهیم در مورد این عنوان صحبت کنیم، دعوت می‌کنیم خودتان آن را نصب کنید و در موردش فکر کنید.

The Battle of Polytopia

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

آیا تا به حال بازی‌های شگفت انگیز جنگ تمدن‌ها را تجربه کرده‌اید؟ اگر بله، The Battle of Polytopia می‌تواند یادآور خاطرات خوب آن بازی‌ها باشد. این عنوان شامل چهار بازی eXplore، eXpand، eXploit‌و eXterminate است که شما را به کشف دنیای مجازی، قبیله‌های جنگی و گسترش امپراطوری‌تان به ارتفاعات جدیدتر دعوت می‌کند. هر بازی به لطف نقشه‌های پردازش شده با زمین‌های مختلف‌، باعث می‌شود از یکدیگر متفاوت باشند.

Paper.io 2

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

آخرین بازی از مجموعه بازی‌های بسیار اعتیادآور سبک آی او، Paper.io نام دارد. شما در این بازی به عنوان یک مربع رنگی که به دنبال توسعه دادن خود است، ایفای نقش خواهید کرد. با این مربع کوچک، باید به رنگ‌های دیگر نفوذ پیدا کنید و آن‌ها را جزو املاک و مستقلات خود کنید. این بازی همچنین به صورت چندنفره نیز اجرا می‌شود.

Crowd City

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

دلیلی وجود دارد که بازی‌های سبک آی او‌ معمولا اعتیاد آور هستند. آن‌ها چندین سرگرمی‌های متعدد کوتاهی را ارائه می‌کنند، رقیب سرسختی برای جنگ‌های چندنفره‌ی تن به تن هستند که معمولا از یک گیم پلی مکانیکی ساده استفاده می‌کنند. در مورد Crowd City، باید گفت که همه چیز در مورد رهبری کردن است. شما باید پیش از آنکه همه به دشمن شما تبدیل شوند، آن‌ها را رهبری کنید. برنده در نهایت 1 نفر است!

Swing Star

بهترین بازی های رایگان آی او اسی

یکی دیگر از بهترین بازی های رایگان آی او اسی Swing Star‌ است. اگر هنوز هم به دنبال یک بازی مانند مرد عنکبوتی، برای موبایل خود هستید، شما باید بازی Swing Star را نصب کنید. ستاره‌ی تاب خوردن، بازی است که شما باید در آن تلاش کنید تا از مراحل مختلف عبور کنید و پیش از آن که بخواهید سقوط کنید، به چک پوینت نهایی برسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اصلا خوشم از بازیا نمیاد

  2. ینی کسی اینقدر بیکار هست بشینه همه اینا رو بازی کنه ؟؟

  3. پس تکلیف اندرویدی های بدبخت چی میشه