گیم پد بلک شارژ ۲ شیائومی

فروش ویژه گوشی گیمینگ شیائومی با رونمایی از گیم پد بلک شارک ۲ آغاز شد

کمپانی شیائومی همزمان با رونمایی از دومین نسخه گیم پد بلک شارک (Black Shark Gamepad 2.0)، تخفیف قابل توجهی را نیز برای مدل اورجینال گوشی بلک شارک در نظر گرفت. این فروش ویژه به مناسبت تعطیلات آخر سال، تا اوایل ژانویه ادامه خواهد داشت.

گیم پد بلک شارک ۲ دارای برچسب قیمت 80 یورویی (90 دلاری) است؛ اما در صورت باندل کردن آن با مدل اورجینال گوشی بلک شارک، تخفیف 20 درصدی شامل حال خریداران خواهد شد. هم‌اکنون این گوشی گیمینگ شیائومی در ازای مبلغ 420 یورو به فروش می‌رسد که 80 یورو کمتر از قیمت عادی آن است.

گیم پد بلک شارژ شیائومی

نسخه اولیه گیم پد بلک شارک

برخلاف نسخه اورجینال گیم پد بلک شارک ، نسخه جدید از دو بخش راست و چپ تشکیل شده که البته همانند Joy-Cons در نینتندو سوییچ، مستقیما به خود دستگاه متصل نمی‌شوند؛ بلکه اتصال آن‌ها به قاب محافظی صورت می‌گیرد که در جعبه محصول قرار دارد.

کنترلر سمت چپ ضمن حفظ جوی استیک آنالوگ خود، به چهار دکمه هدایتی تجهیز شده است. در کنترلر سمت راست هم، یک ترک‌پد و چهار دکمه را می‌توان دید. همچنین هر دو کنترلر دارای دکمه shoulder نیز هستند. فروش ویژه گوشی بلک شارک با تخفیف 80 یورویی، تا تاریخ 4 ژانویه (چهاردهم دی ماه) ادامه دارد؛ ضمن اینکه کاربران در صورت درج نقطه نظرات خود در وب‌سایت کمپانی سازنده، 20 یورو دیگر هم تخفیف خواهند گرفت.

گیم پد بلک شارک 2 شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اووووف چ حرفه ای