نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی

نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی با 10 گیگابایت رم معرفی شد

نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی با 10 گیگابایت رم معرفی شد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم وان پلاس 6 تی مک لارن، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی جدید این وان پلاس است.

بعد از همکاری هواوی با پورشه برای ساخت محصولات سری پورشه دیزاین، این مرتبه نوبت به یک شرکت چینی دیگر رسید تا با یک خودروساز مطرح همکاری کند. وان پلاس از این فرصت استفاده کرد و به بهانه رونمایی نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی ، جایگزین فناوری شارژ سریع اختصاصی پیشین خود یعنی Dash Charge را نیز روی صحنه آورد. تکنولوژی شارژ سریع جدید وان پلاس Warp Charge 30 نام دارد.

ویژگی‌های نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی

نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی علاوه بر پشتیبانی از سیستم شارژ سریع جدید این شرکت با توان خروجی بسیار بالای 30 وات، به 10 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز مجهز شده است. پنل پشتی این گوشی دارای رنگ مشکی براق بوده و طرح‌های فیبر کربن زیر آن دیده می‌شود. این طرح‌ها زیر نور مستقیم، زیبایی خاصی به گوشی می‌بخشند.

بر روی لبه‌های کناری و پایینی نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی علامت مک لارن حک شده و در زمان مشاهده شدنشان از زاویه‌های خاص، به زیبایی می‌درخشند. لوگوی مک لارن روی پنل پشتی نیز نور مرئی را به الگوهای رنگی مختلفی تجزیه کرده و زیبایی ظاهری گوشی را دو چندان می‌کند.

نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی

فناری Warp Charge به اندازه خود گوشی جذابیت دارد. شارژر پیش‌فرض درون جعبه گوشی دارای کابل نارنجی رنگ بوده و از فناوری شارژ سریع جدید شرکت پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این فناوری، باتری نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی و یا دیگر گوشی های هوشمند مجهز به آن، طی بیست دقیقه حدود پنجاه درصد شارژ می‌شوند. هنوز مشخص نیست آیا با استفاده از شارژر جدید می‌توان وان پلاس 6 تی معمولی را نیز با همین سرعت شارژ کرد یا خیر.

سایر ویژگی‌های نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی همانند نسخه عادی است. این گوشی مجهز به نمایشگری 6.4 اینچی و دارای وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس یوده و از پنل سوپر امولد استفاده می‌کند. رزولوشن دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی عادی وان پلاس 6 تی 16 مگاپیکسل بوده و سیستم احراز هویت آن، اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر است. این پرچمدار چینی از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد.

نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی

اگرچه نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی در زمره گوشی های هوشمند لوکس قرار می‌گیرد، اما قیمت چندان زیادی ندارد. کاربران کشورهای اروپای شرقی و آمریکای شمالی می‌توانند از روز چهارشنبه بیست و یکم آذر این گوشی را به قیمت 699 یورو / 699 دلار خریداری کنند. از مدتی دیگر فروش گوشی در کشورهای هند، چین و اروپای شمالی نیز آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. رم که خیلی مهم نیست

  2. مک لارن مگه ماشین نبود؟؟؟

  3. حالا چرا با این بنر فروش میزنن

  4. گوشی خوبیه ..حداقل بهتر از پرچمدار هواویه

  5. از آخر رتبه اول رو داره بین گوشیا