گوشی گلکسی اس 10 لایت

تایید نمایشگر تخت گوشی گلکسی اس 10 لایت در یک عکس جدید

نمایشگر تخت گوشی گلکسی اس 10 لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) با انتشار تصویری از محافظ صفحه این گوشی تایید شد. ظاهرا نسخه مقرون‌به‌صرفه پرچمداران آتی سامسونگ هم به دوربین سلفی درون صفحه‌ای مجهز می‌شود.

سامسونگ برای نخستین بار قصد دارد چهار مدل مختلف از گوشی های سری گلکسی S را پیش روی کاربران قرار دهد. گلکسی S10 لایت نام نسخه ارزان‌قیمت‌تر این خانواده است که گفته می‌شود با دوربین دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه به فروش می‌رسد؛ چیزی که در تصویر مربوط به محافظ صفحه این گوشی نیز به خوبی دیده می‌شود. ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند از نمایشگر Infinity-O در این گوشی بهره ببرند.

اگرچه محافظ‌های صفحه نمی‌توانند منبعی مطمئن برای اطلاع از طراحی محصولات مختلف باشند، اما تصویر منتشرشده با اطلاعات قبلی هم‌خوانی کامل دارد. مورد جالب، حاشیه‌های بسیار باریک در طرفین دستگاه است؛ این در حالی‌ست که معمولا حاشیه بخش پایینی با کمی ضخامت بیشتر طراحی می‌شود. سامسونگ پیش از این نیز گلکسی A8s را با نمایشگر LCD و سوراخی در صفحه برای دوربین سلفی معرفی کرده بود، ولی بعید است برای گوشی گلکسی اس 10 لایت هم از همین نمایشگر استفاده شود. با این حال، علاقه‌مندان باید در انتظار موبایلی با طراحی مشابه باشند.

فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه در دست نیست.

گوشی گلکسی اس 10 لایت