آپدیت جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام 5.0 با ویژگی و طراحی جدید منتشر شد

به تازگی آپدیت جدید تلگرام 5.0 با ویژگی‌های جدید منتشر شده است. در این بخش علاوه بر معرفی ویژگی‌ها و طراحی آن، می‌توانید نسخه جدید تلگرام را نیز دانلود کنید.

آپدیت جدید تلگرام توانسته قابلیت‌های زیادی را برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس به ارمغان آورد. در صورتی که شما کاربر گوشی‌های اپل هستید، قطعا از بهبود 400 ویژگی جزئی تلگرام خوشحال خواهید شد؛ از طرفی کاربران اندرویدی در نسخه 5.0 تلگرام می‌توانند از طریق پروفایل کاربران، گروه‌ها و کانال‌ها به رسانه‌های اشتراکی دست پیدا کنند.

در حال حاضر رسانه‌هایی که به اشتراک گذاشته‌اند، پیش نمایش با کیفیت بالا، افزایش سرعت بارگذاری، اطلاعات بیشتر در لینک‌ها و فایل و همچنین طراحی کارآمدتر را ارائه می‌دهند.

آپدیت جدید تلگرام

صفحه تنظیمات تلگرام با مشکلاتی همراه است و به نظر می‌رسد که در آپدیت جدید تلگرام، شاهد تجربه‌ای ساده‌تر از آن خواهیم بود. هم اکنون گزینه Badge Counter در بخش تنظیمات و قسمت Notification And Sounds در دسترس قرار دارد.

یکی دیگر از پیشرفت‌های تلگرام در نسخه جدید را می‌توان فراهم کردن امکان انتخاب تصویر مناسب برای کاربران جهت قرارگیری در نمایه پروفایل دانست.

به لطف تکنولوژی Instant View، تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات وب را با زمان بارگذاری صفر مشاهده کنند. آخرین آپدیت تلگرام، پشتیبانی از زبان‌های راست به چپ، بلوک‌های مقالات مرتبط، لینک‌های تصاویر، جداول، پیمایش افقی و سایر موارد را فراهم کرده است. بهبودهای به دست آمده در نسخه جدید باید مشاهده فوری صفحات برای مقالات پیچیده را برای کاربران تلگرام آماده کند.

نسخه 5.0 تلگرام به کاربران اندرویدی امکان زوم در فایل‌های ویدیویی و ارسال تصاویر با رزولوشن کامل به عنوان اسناد را فراهم می‌کند.

تلگرام 4.6

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل اندروید

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل آی او اس (iOS)

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل ویندوز موبایل (ویندوزفون)

تلگرام 4.6

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 نسخه دسکتاپ