گلکسی S10 پلاس

منتظر دوربین چهارگانه در گلکسی S10 پلاس نباشید

بر خلاف تصور ما، گلکسی S10 پلاس به دوربین پشتی چهارگانه مجهز نمی‌شود؛ این موضوع را “Ice Universe” با انتشار اطلاعاتی جالب در مورد دوربین پرچمداران 2019 سامسونگ اعلام کرده است.

با انتشار عکس‌های پرچمدار آینده سامسونگ توسط “OnLeaks”، یکی از افشاگران مشهور و قابل اعتماد، تصور می‌کردیم که شایعات پیرامون محصولات آینده کره‌ای‌ها سرانجام به پایان رسیده است؛ ولی حالا “Ice Universe” به عنوان یکی دیگر از منابع معتبر، اطلاعاتی متناقض را در اختیار ما قرار داده است. این افشاگر می‌گوید دو گوشی Galaxy S10 و +Galaxy S10 به دوربین پشتی سه گانه مجهز می‌شوند و Galaxy S10 Lite به عنوان مدل ارزان‌تر از دوربین دوگانه بهره خواهد برد.

در همین حال، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 لایت از دوربین سلفی درون صفحه‌ای (که داخل حفره‌ای در داخل صفحه قرار می‌گیرد) قدرت خواهند گرفت و گلکسی اس 10 پلاس به عنوان پرچمدار، به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد شد. با این طراحی، مهندسان مجبورند اندازه سوراخ روی صفحه را بزرگتر از نسخه‌های دیگر کنند.

اما تصاویری که ما از نسخه 6 دوربینه موبایل آینده سامسونگ داریم چه می‌شود؟ ظاهرا Ice Universe نسبت به اطلاعات خود و صحت آنها بسیار مطمئن بوده و در پاسخ به سوال یکی از کاربران با همین مضمون، گفته است که «زمان مشخص می‌کند چه کسی درست می‌گوید.»

شاید بتوان گفت که سال آینده خبری از عرضه پرچمدار سامسونگ با دوربین پشتی چهارگانه نخواهد بود؛ ولی به سختی می‌توان وجود مدل چهارم و مخصوص این تلفن هوشمند را رد کرد.

در حال حاضر با قاطعیت نمی‌توان در مورد گلکسی S10 پلاس اظهار نظر کرد؛ ولی در کنار شش دوربین، بسیاری از شایعات به پشتیبانی از شبکه 5G، فناوری سنجش سه‌بعدی فوق پیشرفته و تا حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اصلا منتظر نبودیم

  2. دیگ گوشیا حکم دوربینی رو دارن که دکمه و صفحه دراورده

  3. دیگ کلا نمیشه رو سامسونگ حسابی باز کرد

  4. پس منتظر چی باشیم ؟ ۵ گانه یا ۲ گانه

  5. تاثیر این دوربینا ب جز کیفیت توی کادر بندیه توی چیه؟