مشخصات هواوی نوا 4

مشخصات هواوی نوا 4 به صورت کامل مشخص شد

یکی دیگر از پرچمداران جدید شرکت هواوی با نام نوا 4 به زودی معرفی خواهد شد، اما هم اکنون مشخصات آن منتشر شده است. در این بخش قصد داریم مشخصات هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) را مورد بررسی قرار دهیم.

گوشی هواوی نوا 4 در تاریخ 17 دسامبر عرضه خواهد شد. تصاویر این اسمارت فون که از طریق فهرست TENNA به دست آمده تایید می‌کند که هواوی نوا 4 در گوشه سمت چپ صفحه نمایش دارای یک حفره به منظور قرارگیری دوربین سلفی است؛ همچنین در بخش عقب مجهز به دوربین سه گانه خواهد بود.

مشخصات هواوی نوا 4 به صورت کامل در Weibo منتشر شده است؛ این دستگاه در فروشگاه‌های محصولات چینی با بالاترین کیفیت عرضه خواهد شد.

اطلاعات اولیه از مشخصات گوشی جدید هواوی نشان می‌دهد که تفاوتی بین نسخه استاندارد و پیشرفته در زمینه پردازنده، رم و حافظه داخلی وجود ندارد؛ تنها تفاوت میان آن‌ها را می‌توان وجود سنسور 48 مگاپیکسلی در مدل پیشرفته دانست.

هواوی نوا 4 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس یا 1080×2310 پیکسل است. حفره درون صفحه نمایش باعث می‌شود که تلفن همراه بتواند از نسبت ابعاد 9:19.25 پشتیبانی کند.

تراشه کایرین 970 که در سال 2017 میلادی به گوشی‌های هواوی و پرچمداران آنر قدرت می‌داد، اینبار در نوا 4 قرار دارد؛ هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) که در ماه جولای منتشر شد هم دارای چیپست کایرین 970 است. تکنولوژی GPU Turbo برای عملکرد سریع GPU در این اسمارت فون وجود دارد. از دیگر مشخصات هواوی نوا 4 می‌توان به یک رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت اشاره کرد.

مشخصات هواوی نوا 4

اطلاعات منتشرشده به طور مستقیم، پشتیبانی گوشی هوشمند جدید هواوی از کارت حافظه میکرو اس دی (Micro SD) را تایید نمی‌کند؛ از آن جایی که نوا 3 دارای کارت حافظه جانبی بود، می‌توان حدس زد که هواوی نوا 4 نیز قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را دارد.

باتری 3750 میلی‌آمپری با شارژ سریع 18 وات در گوشی هوشمند Nova 3 در دسترس است؛ همین باتری با تکنولوژی شارژ سریع در Nova 4 قرار دارد. این اسمارت فون از اتصال 4G VoLTE پشتیبانی می‌کند.

تلفن همراه جدید هواوی دارای دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با ویژگی زیباسازی مبتنی بر هوش مصنوعی است. نسخه استاندارد گوشی دارای دوربین سه گانه 20 + 16 + 2 مگاپیکسل بوده و در نسخه پیشرفته، تنها سنسور 20 مگاپیکسل میانی با یک سنسور 48 مگاپیکسلی تعویض خواهد شد.

در رابطه با مجهز بودن گوشی نوا 4 به سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 شرکت سونی، تاییدیه‌ای وجود ندارد، اما در گوشی آنر وی 20 (Honor V20) به کار گرفته شده است. به نظر می‌رسد که هواوی برای پایین آمدن قیمت در نوا 4 از سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GM1 استفاده خواهد کرد.

اطلاعاتی درباره قیمت‌گذاری احتمالی Huawei Nova 4 در دسترس نیست. این اسمارت فون اندرویدی در کشور چین با چهار رنگ مشکی (Bright Black)، آبی (Suyin Blue)، سفید (Fritillaria White) و قرمز (Honey Red) عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هرچی هست انصافا کارش درسته هواوی چیز بد دست کاربراش نمیده

  2. هوآوی هم دیگ انقد تنوع داده به مدلا و اسماش آدم پاک فراموش میکنه کدوم گوشی چی بود

  3. از سامسونگ تقلید کرده ؟؟؟