گوشی آنر 8 ای

گوشی آنر 8 ای توانست مجوزهای لازم را دریافت کند

شرکت آنر توانسته گواهینامه‌های لازم برای معرفی دستگاه جدید خود را به دست آورد. به نظر می‌رسد که نام این دستگاه، هواوی آنر 8 ای (Honor 8A) است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، شرکت آنر به زودی قصد دارد محصول جدیدی را معرفی کند. این گوشی هوشمند با شماره مدل JAT-TL00 و JAT-AL00 و همچنین JAT-L29 مورد تایید TENNA و EEC روسیه قرار گرفته است؛ این مسئله نشان می‌دهد که اسمارت فون جدید آنر در کشورهای چین و روسیه (و احتمالا در بخش‌هایی از اروپا) عرضه خواهد شد. مطابق با مشخصات منتشرشده می‌توان گفت که این دستگاه جدید، هواوی آنر 8 ای (Honor 8A) است.

هیچ تصویری از دستگاه به تاییدیه‌ها پیوست نشده و تنها اطلاعات منتشرشده را می‌توان مشخصات تلفن همراه دانست.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.08 اینچی با وضوح تصویر 720×1560 پیکسل و تراشه 2.2 گیگاهرتزی هشت هسته‌ای همراه با 3 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 9 پای است. دو دوربین در گوشی آنر 8 ای وجود دارد؛ یک سنسور 13 مگاپیکسلی در بخش عقب دستگاه بوده و برای دوربین سلفی هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی آنر 8 ای

گوشی آنر 8 ای دارای اسکنر اثر انگشت نیست، اما احتمالا دارای یک نوع اسکن چهره خواهد بود. این اسمارت فون با 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه بوده که امکان افزایش آن با کارت حافظه جانبی میکرو اس دی (Micro SD) وجود دارد. قدرت باتری Honor 8A معادل 2920 میلی آمپر است.

تلفن هوشمند جدید آنر با ابعاد 8×73.5×156.25 میلی‌متر و وزن 150 گرم در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوبه باز صفحه نمایشش هم بزرگه

  2. اگه دریافت نمیکرد جای تعجب بود