گوشی آنر ویو 20

گوشی آنر ویو 20 در اختیار برخی افراد قرار گرفته است!

یکی از محصولات جدید شرکت آنر که به صورت رسمی تا چند روز آینده معرفی خواهد شد، آنر ویو 20 (Honor View 20) نام دارد. اینطور که پیداست، هم اکنون آنر ویو 20 در اختیار برخی افراد قرار گرفته است.

گوشی آنر ویو 20 در هنگ‌کنگ به نمایش گذاشته شد و این در حالی‌ست که هنوز تا معرفی رسمی آن یعنی 26 دسامبر (پنجم دی ماه)، چند روزی زمان باقی مانده است. تصویری از گوشی و جعبه آن توسط یک کاربر در Weibo، دقیقا یک روز پس از امتیازدهی در بنچمارک آنتوتو منتشر شد.

گوشی آنر ویو 20

تصاویری که توسط کاربر ویبو منتشر شد، دستگاه را به صورت واقعی در محیط بیرون نشان می‌دهد؛ این بدان معنا است که شرکت آنر تعدادی از این گوشی هوشمند را در اختیار کاربران بتا، توسعه‌دهندگان یا افراد مهم و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی قرار داده است. ما در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره این اسمارت فون به دست خواهیم آورد.

شرکت آنر اقدام به انتشار سه تیزر جدید کرد که در آن به حفره دوربین روی صفحه نمایش پرداخته شده است. هر کدام از تیزرها دارای رنگ‌های گوناگون هستند، در حقیقت به ما یادآوری می‌کند که هواوی آنر ویو 20 (Huawei Honor View 20) در رنگ‌های آبی، خاکستری و قرمز عرضه خواهد شد.

انتظار داریم که در این اسمارت فون شاهد رابط کاربری EMUI 9.0 باشیم، اما جای تعجب نیست اگر شرکت آنر همانند Honor Magic 2 از رابط کاربری Magic UI استفاده کند.