هواوی پی ۳۰ پرو مشابه پی 20 پرو خواهد بود

هواوی پی ۳۰ پرو احتمالا با یک ناچ و نمایشگر خمیده عرضه می‌شود

یک افشاگر می‌گوید گوشی هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) به یک نمایشگر خمیده با ناچ مجهز می‌شود. بنابراین خبری از سبک جدید طراحی حفره روی نمایشگر که با نمایشگر Infinity-O سامسونگ آن را می‌شناسیم، نخواهد بود.

مدتیست انتشار شایعات مربوط به گوشی‌های خانواده پی 30 هواوی آغاز شده است. اول، شایعه‌ای در مورد تجهیز مدل پی 30 پرو به سنسور دوربین معرفی نشده‌ی Sony IMX607 را شنیده بودیم و حالا ما جزئیاتی از زمان عرضه این گوشی را نیز در اختیار داریم. به نقل از منابع فعال در صنعت موبایل، گوشی هواوی پی ۳۰ پرو از یک ناچ و نمایشگر خمیده OLED برخوردار خواهد بود.

خبری از حفره روی نمایشگر در هواوی پی ۳۰ پرو نخواهد بود

از آنجایی که هواوی به دنبال عرضه‌ی دو گوشی با حفره روی نمایشگر به نام‌های آنر ویو 20 و نوا 4 است، این کمی عجیب به نظر می‌رسد که بار دیگر تصمیم گرفته تا به روش قدیمی‌تر ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی بازگردد.

به نظر می‌رسد در حال حاضر سامسونگ تنها سازنده‌ی پنل‌های OLED اینچنینی یا به عبارتی دیگر نمایشگر Infinity-O است. بنابراین هواوی باید همچنان منتظر بماند تا شرکت‌های تأمین کننده نمایشگر گوشی‌هایش شامل BOE و ال جی اقدام به تولید چنین نمایشگرهایی کنند. این می‌تواند به معنای تکرار طراحی نمایشگر جلویی میت ۲۰ پرو در گوشی هواوی میت ۳۰ پرو باشد: یک ناچ عریض با یک پنل شیشه‌ای خمیده. البته یک ناچ قطره‌ای نیز ممکن است. این اطلاعات توسط یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe در توییتر منتشر شده است:

هواوی پی 30 پرو از نمایشگر خمیده (BOE یا LG) استفاده می‌کند، اما نمایشگرهای OLED با حفره ریو آن‌ها تنها در اختیار سامسونگ است. پس پی 30 پرو از یک ناچ معمولی یا قطره‌ای برخوردار خواهد بود. UniverseIce@

با این حال هنوز خیلی زود است که بخواهیم بگوییم این خبر قطعا، واقعی است. در این دو سه ماه که تا معرفی این گوشی فاصله باقیست، احتمال تغییر زیاد است و شاید سامسونگ برای هواوی نیز نمایشگرهای Infinity-O خود را تولید کند. ما با دریافت اطلاعات تازه‌تر، آن‌ها را در اختیار شما نیز قرار خواهیم داد.