ترامپ

دونالد ترامپ در فهرست بدترین پسوردهای سال 2018 حضور دارد!

فهرست بدترین پسوردهای سال 2018 منتشر شد. متاسفانه کاربران زیادی همچنان به استفاده از رمزهای عبور قابل حدس و خطرناک ادامه داده عبارت‌های قابل حدس بیشتری را به لیست بدترین پسوردهای موجود وارد می‌کنند.

انتشار لیست بدترین پسوردهای سال 2018 نشان می‌دهد کاربران همچنان دوست ندارند از اشتباهات خود و دیگران درس بگیرند! در این لیست هنوز پسوردهای قابل حدس و متداولی همچون “password” و “123456” دیده می‌شود. یکی از نکات بسیار جالب فهرست بدترین پسوردهای سال 2018 حضور نام یک فرد سیاسی در آن است؛ امسال عبارت “donald” (نام کوچک رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ)، در رده بیست و سوم بدترین پسوردهای 2018 قرار دارد.

فهرست سال جاری توسط شرکت SplashData که اپلیکیشن‌های مدیریت پسورد زیادی همچون SplashID را توسعه داده، منتشر شده است. این شرکت به وسیله بررسی پنج میلیون رمز عبور فاش شده در اینترنت، لیست بدترین پسوردهای سال 2018 را ایجاد و متوجه شد کاربران تصمیم ندارند برای استحکام و امنیت حساب‌های کاربری خود در سرتاسر اینترنت، کوچکترین قدمی بردارند.

بدترین پسوردهای سال 2018

مدیر عامل SplashData عقیده دارد قرارگیری کاربران در معرض ریسک و به خطر افتادن حریم خصوصی آن‌ها به دست خودشان، واقعا موضوعی سر دردآور است! این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که به طور پیوسته اخباری درباره هک گسترده پلتفرم‌های مختلف همچون نفوذ به پایگاه داده Marriott و هک کمیته کنگره ملی جمهوری‌خواه در جریان انتخابات میان‌ دوره‌ای به گوش می‌رسد. به عقیده این مدیر، کاربران دقیقا در حال انجام دادن کاری هستند که می‌بایست از آن خودداری کنند. به عنوان نمونه از اسم خود و یا افراد سرشناس به عنوان رمز عبور حساب‌های کاربری‌شان استفاده می‌کنند.

عبارت “donald” در لیست بدترین پسوردهای سال 2018 بین دو عبارت تازه راه یافته دیگر به این فهرست یعنی “aa123456” و “password1” قرار گرفته است. در ادامه، فهرست قابل حدس‌ترین، هک شدنی‌ترین و بدترین رمزهای عبور سال جاری را مشاهده خواهیم کرد. SplashData امیدوار است کاربرانی که این پسوردها را برای حفاظت از اکانت‌های خود تعیین کرده‌اند، هرچه زودتر آن‌ها را تغییر بدهند.

بدترین پسوردهای سال 2018

بدترین پسوردهای سال 2018

  • 123456
  • password
  • 123456789
  • 12345678
  • 12345
  • 111111
  • 1234567
  • sunshine
  • qwerty
  • iloveyou

هکرها، دارای پایگاه داده‌ای مملو از پسوردهای قابل حدس همچون موارد بالا هستند. آن‌ها به منظور هک کردن یک اکانت، این دسته از رمزهای عبور قابل حدس و متداول را روی آن تست می‌کنند. به همین دلیل در صورت استفاده از پسوردهای ساده، احتمال هک شدن شما شدیدا بالا خواهد رفت.

به منظور دیدن لیست صد پسورد افتضاح مورد استفاده توسط کاربران سرتاسر اینترنت، می‌توانید به وب سایت Teamsid.com مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای همه حساب‌های کاربری خود در وب سایت‌ها، سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف، پسوردی پیچیده تعیین کرده و برای جلوگیری از فراموش کردن آن‌ها، از اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. فعلا کاولین قربانیش ما بودیم دومیش چین

  2. با این همه کب کبه و دب دبه بازم هیچ پخی نیستا

  3. همش یه طرف فقط اون i love you یه طرف

  4. چون ترجیح میده حافظشو پای مسائل مهم تر استفاده کنه