هواوی نوا 4

رندرهای رسمی هواوی نوا ۴ به بیرون درز پیدا کرد

با مشاهده تصاویر لو رفته‌ای که از آن‌ها به عنوان رندرهای رسمی هواوی نوا ۴ (Huawei nova 4) یاد شده است، علاوه بر آگاهی از رنگ‌های قابل عرضه این گوشی هوشمند، می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به طراحی آن نیز بیاندازیم.

نوا 4 اولین اسمارت فون هواوی با دوربین سلفی درون صفحه‌ای است. تاکنون انتشار گزارش‌های مختلف، اطلاعات زیادی را درباره ویژگی‌های بصری و مشخصات فنی این دستگاه به ما داده‌؛ اما مشاهده رندرهای رسمی هواوی نوا ۴ هم در فاصله اندک باقیمانده تا معرفی رسمی آن، خالی از لطف نیست.

این رندرها (چنانچه اصالت داشته باشند)، یک گوشی هوشمند با طراحی شیک و نمایشگر تقریبا بدون حاشیه را به تصویر کشیده‌اند. با این اوصاف، نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه باید رقم قابل توجهی باشد که احتمالا در مراسم رونمایی، از آن باخبر خواهیم شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت در پنل پشتی دستگاه، می‌توان حسگر اثر انگشت و دوربین سه‌گانه‌ای را یافت که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته برخی از منابع ادعا کرده‌اند که این سنسور 48 مگاپیکسلی، در تمامی نسخه‌های هواوی نوا 4 وجود نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد رنگ‌بندی دستگاه، شامل مشکی کلاسیک و رنگ‌های گرادیانی قرمز/صورتی، آبی/ صورتی و سفید/صدفی می‌شود. کمپانی هواوی مراسم رونمایی از این گوشی جدید خود را در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) برگزار خواهد کرد.

رندرهای رسمی هواوی نوا ۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. کجاست هواوی فن ها چرا نمیگویند هوواوی از گلکیسی A8s کپی زده؟

  2. من خیلی از این چیزا سر در نمیارم والا تازه تازه دارم میفهمم چی به چیه

  3. اینم چ دل خوشی داره ها

  4. به گمونم رنگ صدفیش خیلی قشنگ باشه

    • ته ۴قط و فقط مشکیش خدایی گوشی مشکی اصا ی اوبوهت خاصی داره قبول دارین؟تازه بزرگتر هم نشون میده مخصوصا برا گوشیای الان ک کلا حاشیه کنارم ندارن

  5. دوربین درون صفحه ای دیگ چه صیغه ایه