طراحی سامسونگ گلکسی M20

جزئیات بیشتری درباره طراحی سامسونگ گلکسی M20 به دست آمد

پس از فاش شدن تصویری از پنل جلویی گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20)، حالا تصویر قاب پشتی آن نیز به بیرون درز کرده است که بر ساختار فلزی و وجود دوربین دوگانه در دستگاه صحه می‌گذارد. این را می‌توان آخرین قطعه از پازل طراحی سامسونگ گلکسی M20 دانست.

علاوه بر دو دوربین با چیدمان عمودی و فلش LED، حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهد داشت. بخشی از مولفه‌های طراحی سامسونگ گلکسی M20 را نیز در تصویر دیگری می‌توانیم ببینیم که محل تعبیه درگاه USB-C (برای شارژ باتری و انتقال داده‌ها)، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسپیکر را در لبه پایینی دستگاه نشان می‌دهد.

طراحی سامسونگ گلکسی M20

سامسونگ خط تولید سری M را به منظور ادغام چندی سری مختلف از گوشی های مقرون به صرفه خود (شامل گلکسی C، گلکسی On و گلکسی J) راه اندازی کرده است و انتظار می‌رود مدل‌های M20 و M10 به عنوان اولین اعضای این خانواده، در کشور هند معرفی شوند.

طراحی سامسونگ گلکسی M20

بر اساس گزارش‌ها، تولید انبوه این دو محصول در جریان است و طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود. گمانه‌زنی‌ها در مورد قیمت این گوشی های هوشمند نیز، به مبلغی معادل ۱۴۰ دلار برای گلکسی ام 10 و حدود ۲۱۰ دلار برای گلکسی ام 20 اشاره دارد. این قیمت‌گذاری را در صورت صحت داشتن، باید تلاشی از سوی سامسونگ برای رقابت با سایر کمپانی‌های حاضر در بازار محصولات ارزان‌قیمت تلقی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چه خبره مگه سر اوردن

  2. 140 دلار برا این زیاده به درد نمیخوره باو

  3. دوربینشو بد زده ..دوربین افقی خیلی بهتره

  4. کاش چراغ اعلان نوتیفیکیشن یا صفحه نمایش همیشه روشن داشته باشد کاش سامسونگ اثر انگشت را در بغل تعبیه کند که زیباتر دیده شود و سایز کوچک هم تولید بکند .. تشکر