گوشی هواوی P30 پرو

احتمال عرضه گوشی هواوی P30 پرو با نمایشگر ناچ استایل

گوشی هواوی P30 پرو احتمالا با نمایشگر منحنی آمولد و بریدگی بالای صفحه به دست کاربران خواهد رسید تا شاهد عرضه محصولی پریمیوم از سوی چینی‌ها باشیم. اما آیا نسخه استاندارد هم به همین نمایشگر مجهز می‌شود؟

امسال هواوی با عرضه میت RS پورشه دیزاین، از نمایشگری آمولد با لبه‌های منحنی بهره گرفت و پس از آن نیز میت 20 پرو با این نمایشگر همراه شد. حال اطلاعاتی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد محصول بعدی چینی‌ها یعنی گوشی هواوی P30 پرو نیز به صفحه نمایشی لبه‌به‌لبه و منحنی مجهز می‌شود.

بعد از عرضه موفقیت آمیز میت 20 پرو، “Ice Universe” در توییتی جدید مدعی تجهیز پی 30 پرو به یک نمایشگر منحنی آمولد شده است و می‌گوید یکی از کمپانی‌های LG یا BOE مسئولیت ساخت آن را بر عهده خواهد داشت؛ سازندگان توانمندی که هم‌اکنون تامین‌کننده پنل‌های موبایل پرچمدار میت 30 پرو هستند. هرچند، بر خلاف نوا 4 که به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود، خبری از دوربین سلفی درون صفحه‌ای در این گوشی نخواهد بود و در عوض، سازندگان از طراحی معمول ناچ استفاده خواهند کرد.

در حال حاضر، تنها شرکتی که قادر به تولید نمایشگری با یک سوراخ روی صفحه برای دوربین سلفی است، سامسونگ بوده و طبیعی است که غول فناوری کره بخواهد تمام موجودی خود را برای محصولاتش در نظر بگیرد. در این شرایط، تنها دو راه پیش روی هواوی خواهد بود: استفاده از نمایشگر ناچ یا به‌کارگیری پنل‌های ارزان‌تر LCD.

اگر باز هم مدیران سیاست‌های قبلی در عرضه محصولات خانواده P20 را در نظر بگیرند، احتمالا نمایشگر ناچ به گوشی پی ۳۰ پرو محدود می‌شود و نسخه استاندارد P30، با نمایشگری با حفره‌ای برای دوربین جلویی همراه خواهد شد. این طراحی به هواوی اجازه می‌دهد تا با سامسونگ و گوشی های سری Galaxy S10، رقابتی بهتر و نزدیک‌تر داشته باشد.