جی ام سی S350

جی ام سی S350 ؛ شاسی بلند جدید ریگان خودرو به زودی در بازار ایران

جی ام سی S350 به عنوان محصول جدید ریگان خودرو به بازار ایران می‌آید. این شاسی بلند چینی در حال گذراندن تست‌های فنی است و در آینده‌ای نزدیک به بازار ایران عرضه خواهد شد.

خوردو جی ام سی S350 محصول شرکت چینی JMC است که توسط شرکت ریگان خودرو در ایران عرضه خواهد شد. این شاسی بلند چینی با پلاک گذر موقت در حال گذراندن تست‌های فنی است تا تاییدیه‌های لازم را کسب کند. شرکت ریگان خودرو در حال حاضر خودروی کوپا T210 را به بازار عرضه می‌کند و برای ادامه فعالیت‌های خود برنامه مشخصی ندارد؛ چراکه شهر خودرو مسئولیت پشتیبانی فروش و بازاریابی محصولات آن را بر عهده دارد و این شرکت به عنوان عرضه‌کننده‌ اصلی و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پس از فروش کوپا در ایران شناخته می‌شود. همچنین انتظار می‌رود شرکت سناباد خودرو نیز در تولید محصولات شرکت ریگان خودرو مشارکت داشته باشد؛ زیرا در سایت سناباد خودرو تصاویری از محصول کوپا T210 وجود دارد. برخی از منابع اعلام می‌کنند که پس از عرضه محصولات کوپا و جی ام سی S350،  ریگان خودرو، شهر خودرو و سناباد خودرو قصد دارند همکاری سه‌جانبه‌ای را تشکیل دهند تا محصولات ریگان خودرو دیگر به صورت اجاره‌ای در شرکت خودروسازان راین، مونتاژ و تولید نشود.

جی ام سی S350

مشخصات خودرو جی ام سی S350

محصول جدید ریگان خودرو که با پلاک گذر موقت در حال گذراندن تست‌های فنی است، به زودی به بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو به موتور 2 لیتری توربو مجهز شده که قدرتی معادل 202 اسب بخار و گشتاور 325 نیوتن‌متر تولید می‌کند. نیروی تولید شده از موتور این خودرو نیز به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود. خودرو جی ام سی S350 به امکاناتی نظیر سنسور پارک جلو و عقب، تریم داخلی چرم، صندلی راننده‌ی برقی، سانروف، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، کروزکنترل، تهویه اتوماتیک، تنظیم حالت دیفرانسیل و مانیتور مجهز است.

تصاویر خودرو جی ام اس S350

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. جیلی میترکونه ، زیر پاش پوست موز ول کردن ، وگرنه بازار خودروی ایران و قبضه میکرد ، هم کره ای هارو ، هم هموطنهای خودمونو، هم هموطنهای خودشو ، این کمپانی لعنتی محشره ، همون بس گه همین امگرند۷ خودم ده ایربگِ دوازده نقطه ای و باک ضد انبجار شش لایه داره ، نمیدونم با قیمت ۶۰ میلیون سال ۹۳ باید این خودرو رو چجوری ارزیابی کرد ، دو سال پیش گلگیر جلو سمت شاگردو عوض کردم ۱۱۲ تومن😅😅😅😅، رو ۱۴۵ هزارتا آفتوماتشو عوض کردم دیگه چیز زیادی ازش نمیدونم ، فقط تو حصرت امگرند ۸ با انجین ۳۵۰۰ موندیم😣😣😣😣😣

  2. چه باحال سنسور داره هوشمندم هست

  3. چرا حس میکنم از بیرون زیادی شیب داره اتاقکش