سامسونگ نوت بوک 9 پن جدید

سامسونگ نوت بوک 9 پن جدید پیش از CES 2019 معرفی شد

سامسونگ نوت بوک 9 پن جدید (Samsung Notebook 9 Pen) رسما معرفی شد. لپ تاپ جدید سامسونگ که قرار است در نمایشگاه CES 2019 از نزدیک با آن ملاقات کنیم، از طراحی جدیدی برخوردار بوده و با قلم S Pen عرضه می‌شود.

گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ، به لطف عرضه با یک قلم هوشمند به نام S Pen، خودشان را از دیگر گوشی‌ها جدا کرده‌اند. علاوه بر این، وقتی از این قلم در کنار قابلیت‌های نرم افزاری جذاب این گوشی‌ها استفاده می‌کنیم، S Pen دیگر تنها یک قلم ساده نخواهد بود. اگر از طرفداران اس پن هستید، اما نیازمند فضای بزرگتری برای کار هستید، شانس با شما یار است، کمپانی سامسونگ از جدیدترین لپ تاپ مجهز به قلم هوشمند خود پرده برداری کرد. پیش از برگزاری نمایشگاه CES 2019، سامسونگ نوت بوک 9 پن جدید معرفی شد.

نخستین نسل این لپ تاپ اوایل سال 2018 میلادی در دو اندازه‌ی 13 و 15 اینچی معرفی شد که مهم‌ترین تفاوت آن دو با یکدیگر، بهره‌مندی مدل بزرگ‌تر از کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 با 2 گیگابایت حافظه VRAM بود. به غیر از این، هر دو لپ تاپ از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل، رم LPDDR3، سیستم‌های امنیتی مبتنی بر چهره و اسکنر اثر انگشت و همچنین درگاه‌های تاندربولت 3 و USB نوع C بهره می‌برند.

این لپ تاپ‌ها همچنین به “ThunderAmp” نیز مجهز هستند که اساسا یک آمپلی‌فایر هوشمند به همراه اسپیکرهایی است که توسط شرکت AKG تنظیم شده‌اند. به جز این‌ها، تغییرات سخت افزاری دیگری را نمی‌توانیم در نسل جدید لپ تاپ‌های مجهز به قلم هوشمند S Pen مشاهده کنیم.

قیمت سامسونگ نوت بوک 9 پن جدید

سامسونگ نوت بوک 9 پن جدید همچنین از طراحی تازه‌تری بهره می‌برد و از فریم آلومینیومی در آن استفاده شده است. همانطور که گفته شد،‌ در داخل جعبه‌ی لپ تاپ های جدید سامسونگ یک قلم هوشمند S Pen نیز قرار گرفته است. این لپ تاپ با قیمت پایه 1400 دلار، قرار است از سال 2019 میلادی روانه‌ی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ۱۵ و ۱۸ اینچ میزد بهتر بود

  2. ههههه عجب ضد حالی زد بهش بیچاره

  3. کاش ایران هم بیاد