فناوری نمایشگر جدید در آیفون های سال 2019

آیفون های سال 2019 به لطف فناوری نمایشگر جدید سامسونگ، باریک‌تر و سبک‌تر می‌شوند

گزارش جدیدی ادعا می‌کند که آیفون های سال 2019 اپل به لطف بهره‌گیری از فناوری نمایشگر جدید سامسونگ، باریک‌تر و سبک‌تر از نسل پیشین خود خواهند بود. اما این فناوری چیست و چگونه به کاهش ضخامت گوشی می‌انجامد؟

آیفون های اپل به اندازه‌ی کافی باریک هستند، اما آنچه ما از این شرکت می‌دانیم، این است که آن‌ها علاقه دارند تا محصولاتشان را همیشه باریک‌تر از گذشته کنند. هرچند گفته می‌شود آیفون های سال 2019 اپل تغییرات بزرگی را دریافت نمی‌کنند، اما بر اساس گزارشی که از سوی رسانه‌ی کره‌ای ETNews منتشر شده، این محصولات می‌توانند باریک‌تر از نسل پیشین خود باشند.

ظاهرا، اپل می‌خواهد از فناوری نمایشگر جدید شرکت سامسونگ استفاده کند. در حال حاضر نمایشگرها با پنل‌های تاچ که در بالاترین سطح پنل OLED/LCD قرار دارند، کار می‌کنند. با این حال سامسونگ در حال توسعه‌ی فناوری جدید Y-OCTA خود با نام کامل Youm On-Cell Touch AMOLED است که با ادغام سنسور تاچ در خود پنل نمایشگر، احتیاج به لایه‌های اضافی را حذف می‌کند.

فناوری جدید Y-OCTA به کاهش قیمت تمام شده‌ی آیفون های سال 2019 برای اپل نیز می‌انجامد

این گزارش رسانه‌ی کره‌ای، نشان می‌دهد که اپل و سامسونگ یک قرارداد همکاری را برای استفاده از فناوری Y-OCTA شرکت سامسونگ در نمایشگر آیفون های سال 2019 منعقد کرده‌اند. این فناوری حتی 30 درصد ارزان‌تر از فناوری استاندارد نمایشگرها نیز هستد، گرچه ما نمی‌دانیم که به کاهش قیمت نهایی آیفون های اپل نیز می‌انجامد، یا این کمپانی کوپرتینویی از سود بیشتر خود چشم‌پوشی نخواهد کرد!

مشخص نیست با حذف لایه‌های اضافی نمایشگر، آیفون های بعدی اپل چه مقدار باریک‌تر می‌شوند؛ بنابراین تا زمانی که اطلاعات بیشتری به دست ما نرسیده، نمی‌توانیم در این مورد حدسی بزنیم. این گزارش همچنین بار دیگر تأیید می‌کند که شرکت سامسونگ همچنان به عنوان تأمین کننده‌ی نمایشگرهای OLED برای محصولات آینده‌ی اپل، به همکاری خود با این شرکت ادامه خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ایفون کگه هی خوش دست هس

  2. اصا اوبوهت اپل رو هیچ گوشی دیگ ای نداره لامصب خودش با خودش شخصیت میاره برا ادم

  3. دیگ باریک تر از اینش قراره چی بشه خدا میدونههههه

  4. ایفون چرت ترین گوشی ممکنه

  5. دنیای تکنولوژی بدون سامسونگ امکان تداوم حیات نداره