مرورگر اپرا کیف پول ارز دیجیتال

نسخه اندرویدی مرورگر اپرا صاحب یک کیف پول ارز دیجیتال شد

نسخه اندرویدی مرورگر اپرا با یک سورپرایز ویژه برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال آپدیت شد. Opera‌ در نسخه‌ی جدید خود، یک کیف پول ارز دیجیتال را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

اپرا اوایل سال تأیید کرده بود که احتمالا یک کیف پول ارز دیجیتال را در داخل مرورگر اندرویدی خود قرار دهد. این شرکت به وعده‌ای که داده بود عمل کرد و روز گذشته این کیف را به صورت پیشفرض در آخرین نسخه اندرویدی مرورگر اپرا قرار داد. این معرفی همراه با یک رویداد ویژه‌ی بلاک چین در شهر لندن، انجام گرفت.

مرورگر اپرا از ارزهای دیجیتال شما محافظت می‌کند

آخرین نسخه اندرویدی مرورگر اپرا با یک کیف پول ارز دیجیتال همراه شده است که در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این کیف به کاربران اجازه می‌دهد تا معاملات آنلاین انجام داده و همچنین از ارز‌های دیجیتالی خود به همراه مرورگر اپرا، به صورت امن حفاظت کنند. لازم به ذکر است که این کیف پول، در حال حاضر تنها از ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی می‌کند، اما در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد اضافه شدن نام‌های دیگری در کنار اتریوم نیز باشیم. همچنین این قابلیت تا بدین لحظه در نسخه‌ی آی او اسی مرورگر اپرا قرار نگرفته و مختص کاربران اندرویدی آن است.

مرورگر اپرا کیف پول ارز دیجیتال

چارلیز هامل، مدیر محصولی Opera Crypto در ارتباط با این کیف پول، چنین می‌گوید:

ما تصمیم گرفتیم از اتریوم پشتیبانی کنیم. همانطور که بزرگ‌ترین جامعه‌ی توسعه دهندگان در حال ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dapps) هستند و حرکت‌های زیادی در پشت این ارز در حال انجام است.

کاربران می‌توانند با دانلود و نصب آخرین نسخه از مرورگر Opera بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود، از این کیف پول استفاده کنند. بدیهیست که شما نیازمند آن هستید تا مقداری توکن اتریوم در داخل کیف پول ارزی‌تان داشته باشید. اگر ندارید، در ابتدا باید مقداری توکن خریداری کنید.

دانلود نسخه اندرویدی مرورگر اپرا از پلی استور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همینجوریشم کلاه سر ادم میره حضوری چه برسه آنلاین معامله کنیم

  2. اینم یکی دیگ از روش های جدید کلاهبرداری گول نخورید