گلکسی اس 10

همه قاب های رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 10 در نظر گرفته شده‌اند

بنا بر یک گزارش جدید، سامسونگ همه قاب‌های محافظ محبوب خود را برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 عرضه می‌کند. تصور می‌کنید امسال وسیله جانبی دیگری هم برای موبایل های سری Galaxy S10 عرضه می‌شود؟

بسیاری از افرادی که گوشی خود را به گلکسی S9 ارتقا ندادند، منتظر عرضه گوشی های جدیدتر سری گلکسی S10 هستند؛ محصولاتی که این روزها شایعات پیرامون آنها بسیار داغ است. در همین حال، “Sammobile” در گزارشی اختصاصی مدعی عرضه محبوب‌ترین قاب‌های محافظ رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 10 شده و می‌گوید کاورهای S-View Flip ،Silicone و LED Wallet در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

البته این احتمال هم وجود دارد که کره‌‌ای‌ها امسال لوازم جانبی دیگری را هم در نظر گرفته باشند و ممکن است ما شارژرهای وایرلس جدید یا قاب‌های مقاوم مخصوص را ببینیم. لیست منتشرشده شاید چندان هیجان انگیز نباشد، اما عرضه محبوب‌ترین قاب‌های محافظ سامسونگ را تایید می‌کند.

بر این اساس، کاورهای سیلیکونی و S-View Flip در کنار Rugged Protective Stand برای تمام مدل‌های پرچمداران 2019 سامسونگ در نظر گرفته شده و احتمالا مدل چرمی یعنی Leather Cover، فقط برای گلکسی اس 10 پلاس ارائه خواهد شد. سازندگان همچنین کاور LED Wallet را هم برای پرچمدارشان در نظر گرفته‌اند.

S-View Flip Cover در رنگ‌های مشکی، سفید و زرد به فروش می‌رسد؛ رنگ‌بندی Silicone Cover شامل سفید، آبی، مشکی و “navy” می‌شود و Leather Cover نیز در دو رنگ مشکی و “navy” در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. Rugged Protective Cover که پیش از این نیز شاهد عرضه آن برای گلکسی نوت 9 بودیم، از قاب‌های بسیار مقاوم بوده و با داشتن استانداردهای نظامی، در برابر سقوط مقاومت بالایی خواهد داشت. سازندگان در نظر دارند این کاورها را در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، سفید و آبی به فروش برسانند. در پایان، کاربران از بین سه رنگ سبز، مشکی و سفید LED Wallet Cover یکی را می‌توانند به دلخواه انتخاب کنند.

این لیست هنوز کامل نیست و احتمال دارد سازندگان، رنگ‌ها و کاورهای دیگر را هم ارائه کنند. به عنوان مثال، قاب Hyperknit که سال گذشته همراه با گلکسی اس 9 معرفی شد، در این لیست نیست. در سوی دیگر، این رنگ‌بندی متنوع می‌تواند سر نخی برای عرضه گلکسی اس 10 در چندین رنگ مختلف باشد. مطابق با شایعات، این احتمال وجود دارد که سازندگان، نسل جدید را در رنگ‌های مشکی، سفید، زرد و سبز ارائه کنند.