گلکسی S10 به عنوان شارژر وایرلس

گلکسی S10 به عنوان شارژر وایرلس گوشی های دیگر را هم شارژ می‌کند

یکی از قابلیت‌های سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) که بر اساس اخبار جدید احتمال وجود آن بسیار بالا است، امکان استفاده از گوشی برای شارژ دیگر دستگاه‌ها است. به عبارتی گلکسی S10 به عنوان شارژر وایرلس قابل استفاده خواهد بود!

یک روز بعد از اعلام زمان عرضه و قیمت گلکسی اس 10 سامسونگ در کشور انگلستان توسط وب سایت Gizmodo، به احتمال وجود قابلیتی بسیار جذاب در این گوشی توسط همین منبع اشاره شد. این ویژگی با فراهم کردن قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس، امکان استفاده از گلکسی S10 به عنوان شارژر وایرلس برای دیگر گجت‌ها را فراهم خواهد کرد. به عبارتی می‌توان از سامسونگ گلکسی اس 10 به عنوان یک پد برای شارژ دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از فناوری شارژ وایرلس بهره برد.

پیشتر این قابلیت را در هواوی میت 20 پرو دیده بودیم. بر اساس شایعات جدید، این ویژگی Powershare نام داشته و در همه مدل‌های خانواده Galaxy S10 حتی مدل لایت آن، وجود خواهد داشت.

گلکسی S10 به عنوان شارژر وایرلس

گلکسی S10 به عنوان شارژر وایرلس کارآمد نیست

همانند ویژگی مشابه به کار رفته در هواوی میت 20 پرو، این قابلیت نیز بیشتر از کاربردی بودن، جنبه تبلیغاتی دارد! در زمان استفاده از هواوی Mate 20 Pro یا گلکسی S10 به عنوان شارژر وایرلس ، باید زمان زیادی را به منظور انتقال انرژی منتظر بمانید. همچنین این گوشی ها، باتری‌های چندان قدرتمند و مجهز به ظرفیت بالایی ندارند، به همین دلیل استفاده از یک گوشی دارای حداکثر ظرفیت باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعت به عنوان پاوربانک، ایده جالبی نیست!

البته بعید نیست سامسونگ از راهکار متفاوتی در مقایسه با هواوی استفاده کرده و امکان بهره بردن از گلکسی اس 10 به عنوان شارژر وایرلس برای دیگر گجت‌ها را با کارایی به مراتب بیشتری فراهم کند. همچنین ممکن است محصولات خانواده Galaxy S10 به باتری‌های دارای ظرفیت بالا مجهز شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. هیچوقت کسی نمیاد این فشارو به گوشی چند ملیونیش وارد کنه

  2. 😂😂آره دیگه قشنگ از میت 20 داره اسکی میره منندسای گرامی کجان بیان بگن huawei اسکی میره فعلا که این قشنگ داره فول کپی میزنه 😂👌خوبه

    • شما اسکی های هواوی رو ندیدی بنظرم؟
      صفحه نمایش اج که دیگه با پرروئی محض کپی کرده
      دزدی اسناد گوشی منعطف سامسونگ یکی دیگه شه
      طراحی دکمه ی هوم اختصاصی سامسونگ که تو چند مدل زد
      کلا چین به جز دزدی و اسکی چیزی بلد نیست

    • من خودم گوشی سامسونگ ندارم گوشی شیامی ردمی نوت دارم اما اینکه شما میگی سامسونگ اسکی رفته شما کپی اخرین پرچمدار هواوی را از پرچمدار سال 2017 سامسونگ ظاهرا ندیدین یا دزدی اسناد گوشی منعطف را یه مبارز زمانی تو میدان نبرد پیروزیش ارزشمند میشه که مردونه بجنگه نه با حیله و ناداوری

    • عزیزم هوآویی خیلی جاها اسکی رفته که شما با یک بک زدن به قبل میتونی شاهد این قضیه باشی سامسونگ اولین گوشی بود که امکان شارژ شدن وایرلس رو داشت پس یکم تحقیق کن فدات شم

  3. واااا به حق چیزای ندیده ..مگ داریم آخه اینجوری گوشی داغون میشه خو

  4. در این حد باتریش قویه؟😲

  5. با این حساب پیشنهادتون اینه ک s10 بخریم؟

  6. براووووو به سامسونگ این غول کره اى همیشه فوق‌العاده بوده!!!
    😉